Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر ستوده‌فر روز پنج‌شنبه در آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزارشهدا تکاب که با حضور اقشارمختلف مردم و مسوولان این شهرستان به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد افزود: باید قدردان این سرافرازی ملت ایران بود که در سایه تحقق امنیت پایدار در کشور بدست آمده است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر تداوم عزت ملی ایرانیان در دنیا تاکید کرده‌اند اظهار داشت: به‌دلیل برقرار امنیت پایدار در تمام مناطق کشور از جمله مرزها عزت ملی و اجتماعی ملت ایران استمرار یافته‌ است و این مهم حاصل فداکاری و ایثارگری نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار تکاب با تجلیل از تلاش های شبانه‌روزی ماموران انتظامی ادامه داد: این نیروی مخلص با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، خدمت‌گزاری بی منت و تلاش هوشمندانه را برای تحقق و استمرار امنیت پایدار در دستورکار خود قرار داده  و هیچ‌گاه اجازه خدشه وارد شدن به امنیت و عزت ملی را نداده‌ است.

فرمانده انتظامی تکاب نیز در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای این نیرو گفت: نیروی انتظامی یک پلیس در تراز نظام اسلامی برای تامین نظم و امنیت  پایدار در جامعه به شمار می رود که چشم انداز سالانه خود را انتخاب و یک مسیر روشن برای خدمت رسانی به آحاد جامعه ترسیم کرده است.

سرهنگ زین‌العابدین پشتیبان، با اشاره به اینکه پلیس هوشمند و امنیت پایدار در دستور کار امسال پلیس است افزود: جامعه نیازمند پلیس هوشمند، متخصص و مقتدر است و نهادهای دانش بنیان و تحصیلکردگان جامعه می توانند مهمترین نقش در ایده پردازی و هوشمندسازی پلیس داشته باشند.

وی بیان‌کرد: ناجا در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب نقش مهمی دارد و خود را مکلف می داند برای تحقق اصول مدنظر فرماندهی معظم کل‌قوا با هوشمندی گام بردارد.

تکاب در جنوب آذربایجان‌غربی واقع‌شده و ۴۵۳ شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌است که ۶ نفر از آنان شهدای والامقام نیروی انتظامی هستند.

برچسب‌ها تکاب آذربایجان غربی شهدا هفته نیروی انتظامی امنیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکاب آذربایجان غربی شهدا تکاب آذربایجان غربی شهدا هفته نیروی انتظامی امنیت امنیت پایدار نیروی انتظامی عزت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۵۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال

ایسنا/مازندران جانشین فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به همکاری ادارات و نهادهای استان در خصوص کاهش تلفات جاده‌ای گفت: کنترل محورهای مواصلاتی در ایام تعطیل اولویت ما محسوب می‌شود که با همکاری استانداری، راهداری و دیگر دستگاه‌ها و البته با محوریت پلیس راهور، توانستیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

سردار سید موسی حسینی امروز، ۸ اردیبهشت در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه اظهار کرد: کاهش ۵۰ درصدی تلفات جاده‌ای در اوایل سال جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته بدون همکاری همه دستگاه‌ها محقق نمی‌شد.

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران افزود: محور سوادکوه که از محورهای پرتردد استان است کاهش تلفات را شاهد بودیم و در این ماموریت، راهداری و پلیس تعامل خوبی داشتند.

این مسئول به تکمیل نشدن پل شهر پل‌سفید اشاره کرد و گفت: این پروژه از نقص‌های مهم محور سوادکوه است، باید در اسرع وقت ساخته و بهره برداری شود تا ترافیک آزار دهنده آن، نصیب شهروندان سوادکوهی و البته همکاران ما در پلیس راهور و راهداری نشود.

 حسینی در خصوص طرح‌های دیگر پلیس اشاره کرد: برخورد با اراذل و اوباش مطالبه مهم مردم بوده که با  تعامل و همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی، کنترل اراذل و اوباش انجام شد و این روزها کمتر در فضای مجازی قداره کشی می‌کنند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان با اشاره به کاهش سرقت، بخصوص سرقت از منازل گفت: با کمک دستگاه‌ها،  طرح امنیت محله محور و طرح برخورد با سارقین درحال حرکت را اجرایی کردیم که شاهد کاهش ۲۴ درصدی سرقت، بویژه سرقت منازل بودیم.

وی مبارزه با قاچاقچیان را از دیگر اولویت‌های پلیس عنوان کرد و افزود: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر بخصوص خورده فروشان در بازارها و سطح شهرها بخوبی عملیاتی شد که نتیجه آن افزایش۱۲ درصدی کشف مواد مخدر بود.

در پایان این مراسم، با قدردانی از زحمات سرهنگ اکبری فرمانده پیشین و سرهنگ عبدی ارشد نیروی انتظامی شهرستان، سرهنگ سعید مهدوی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار