Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: هویت سازی و شخصیت دادن به نسل جوان به عنوان یک مساله حیاتی باید توسط نهادهای مسئول مورد توجه باشد.

به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، آیت‌الله علیرضا اعرافی در دیدار وزیر ورزش و جوانان در قم، با بیان اینکه طی سال‌های گذشته اقدامات ارزنده‌ای برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی انجام شده است، گفت: در سطح حوزه علمیه قم 3 هزار ورزشکار سازمان یافته مشغول فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اهمیت نگاه علمی در اجرای برنامه های ورزشی، گفت: حوزه تحقیق و پژوهش در مسائل فرهنگی و ورزشی نباید کم ارزش شمرده شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اهمیت ورزش قهرمانی، تصریح کرد: جمهوری اسلامی می تواند در حوزه اخلاق و گفتمان انقلابی پیشتاز باشد. وزارت ورزش و جوانان باید ورزش کشور را از برخی اشکالات و ایرادات ممکن با برنامه ریزی درست و ادبیات صحیح اصلاح کند.

او بیان کرد: تیم های اعزامی ایران طی چند ماه گذشته در رویدادهای جهانی افتخارات غرورآفرینی برای نظام آفریدند و حوزه علمیه قم این موفقیت ها را تبریک می گوید.

اعرافی با اشاره به ضرورت تقویت هویت ملی و دینی اظهار داشت: هویت سازی و شخصیت دادن به نسل جوان به عنوان یک مساله حیاتی باید توسط نهادهای مسئول مورد توجه باشد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ابراز داشت: علاوه بر شکل گیری گفتمان انقلاب اسلامی در منطقه، نفوذ و گسترش معارف اهل بیت(ع) در کشورهای مختلف از مهمترین جلوه های انقلاب بوده است.

امام جمعه قم اظهار داشت: افزون بر 100 هزار طلبه از ایران و بیش از 100 کشور جهان در قم مشغول تحصیل هستند و از نظر نشر کتب دینی نیز این استان یکی از شهرهای برتر دنیا است.

آیت الله اعرافی افزود: در سطح حوزه علمیه قم 10 هزار استاد، 150 مجله نشریه، 200 رشته حوزوی، 300 مدرسه و نهاد دینی و فرهنگی وجود دارد و یک ظرفیت بی بدیلی را به وجود آورده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: قم در تولید اندیشه دینی برای مردم ایران و جهان جایگاه ممتازی دارد و توجه ویژه ای برای اتصال به اندیشه دینی به این استان شود. حوزه علمیه قم با اجرای برنامه های تحولی در تلاش است تا نسبت به نیازهای نظام و انقلاب پاسخگوتر باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا وزارت ورزش وزیر ورزش و جوانان حوزه علمیه قم شورای عالی انقلاب جمهوری اسلامی اخلاق وزارت ورزش و جوانان ادبیات ایران حوزه علمیه نسل جوان شورای عالی انقلاب انقلاب اسلامی قم جهان مدرسه مجلس خبرگان رهبری ایران و جهان ورزش حوزه علمیه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در همایش هم‌اندیشی و راهبردی مدیران بنیاد بین‌المللی یک بنیاد خیریه‌ای، گفت: امیدواریم بنیادهای خیریه‌ای در سال جدید بر دو مطلب بیش از امور دیگر متمرکز شود، اول با اشاره به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت در جهش تولید فراهم کردن شرایط اشتغال برای همه کسانی که در شرایط نامساعد قرار دارند و به طور خاص برای بانوان سرپرست خانوار لازم است و این امر ضمن کمک به تولید موجب زندگی عزتمندانه این بانوان خواهد شد.

وی افزود: مسأله دوم با توجه به چالش بزرگ جمعیتی تمرکز بر حمایت از خانواده‌ها در جنبه‌های اقتصادی و فرهنگی برای پیشگیری از سقط جنین است، آنچه پژوهش‌ها نشان می‌دهد علت عمده سقط جنین مسائل فرهنگی و بخشی از آن هم اقتصادی است که آبشار عاطفه‌ها می‌تواند با پشتیبانی از گروه‌های حامی جنین این امر را حمایت نماید.

کد خبر 6090559

دیگر خبرها

  • آب می‌تواند بدون حرارت و فقط با نور تبخیر شود
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد