Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@03:16:12 GMT

حسینی: قرار است کشور شرایط بهتری داشته باشد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۷۳۰۹

حسینی: قرار است کشور شرایط بهتری داشته باشد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: باید مشکلات مردم مناطق مختلف را از نزدیک دید و لمس و برای گره گشایی تلاش کرد. در دولت سیزدهم اینگونه نیست که دیواری بین مردم و مسئولان کشیده شود.

به گزارش مشرق، سید محمد حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان های نی‌ریز، استهبان و بختگان که با حضور مسئولان ادارات دولتی، ائمه جمعه و نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد شرکت کرد و پس از شنیدن مسائل و مشکلات از زبان مسئولان این شهرستان ها، گفت: وجود مشکلات به معنای این نیست که ما تلاش نکنیم، همه ارکان دولت و قوای سه گانه دارند شبانه روز تلاش می کنند که شرایط بهتری بر کشور حاکم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر وقفه‌ای در روند خدمت‌رسانی به کشور صورت گرفت و اکنون باید این موضوع جبران شود و در همین مدت کوتاه هم کارهای بزرگی انجام شده است.

حسینی اظهار داشت: باید در بین مردم بود و مشکلات مردم مناطق مختلف را از نزدیک دید و لمس کرد و برای گره گشایی تلاش کرد. در دولت سیزدهم اینگونه نیست که دیواری بین مردم و مسئولان کشیده شود.  

معاون پارلمانی رییس جمهور اضافه کرد: نگاه ما باید به کل کشور باشد و برای همین رئیس جمهور و مسئولان هر هفته به مناطق مختلف کشور سفر می‌کنند. در گذشته برخی حتی حاضر نبودند تا مجلس بروند و بودجه را تقدیم کنند اما امروز می‌بینیم که آقای رئیسی حتی به روستاهای مختلف هم سفر می کنند و از نزدیک با مردم به گفت‌وگو می نشیند.  

وی افزود: امروز فصل جدیدی در خدمتگزاری به مردم آغاز شده و هر کس در هر جایی که می تواند باید به مردم خدمت کند و کار کند و برای آبادی کشور تلاش کند.  

حسینی در ادامه با اشاره به واکسیناسیون گسترده مردم در دولت سیزدهم گفت: قبلا گفته می‌شد برای تهیه واکسن باید FATF را بپذیریم یا تحریم‌ها برداشته شود و اینکه شاید واکسیناسیون سال‌ها طول بکشد ولی در دولت سیزدهم دیدیم در ظرف یک ماه ۵۰ میلیون دوز واکسن وارد و تزریق شد، این نشان می‌دهد که اگر حرکت و تلاش کنیم، راه ها باز خواهد شد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در ادامه با اشاره به بحث  تعارض منافع گفت: متاسفانه عده ای یک باندهای مافیایی در جاهای مختلف تشکیل داده بودند و اجازه نمی‌دادند بخش خصوصی وارد شود و نیازهای کشور را تامین کند.  

وی افزود: الان یک دولت انقلابی شکل گرفته و سرمایه های مختلف کشور و جوانان دور هم جمع شده اند و یک تیم بسیار خوب برای خدمت ایجاد شده است. انرژی، انگیزه، خلاقیت، توان و ابتکار جوانان و مهارت، تجربه و دانشی که در پیشکسوتان است دست به دست هم داده اند و قرار است تا کشور شرایط بهتری داشته باشد.  

وی گفت: قطعا وقتی ما با عزت و توانمندی حرکت کنیم دنیا هم ناچار خواهد شد در مقابل ما تمکین کند و همراه خواهد شد، ولی اگر از موضع ضعف و استیصال و ناتوانی برخورد کنیم آنها هم دائم امتیاز می‌خواهند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان سید محمد حسینی دولت سیزدهم سیدمحمد حسینی مجلس شورای اسلامی سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور سوگند یاد کرد/ استعفای دولت روسیه

رئیس‌جمهور روسیه در مراسم تحلیف خود، ضمن قدردانی از مردم کشورش برای اعتماد و حمایت از خود، تاکید کرد که همچون گذشته با تمام توان از منافع و امنیت روسیه دفاع کرده و به مردم آن خدمت کند و دولت روسیه نیز استعفا داد تا بعداً کابینه جدید تشکیل شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، ولادیمیر پوتین امروز، سه شنبه، در مراسم تحلیف خود در کاخ کرملین، بار دیگر  به عنوان رئیس جمهور روسیه سوگند یاد کرد.

وی گفت: «من در هنگام اجرای اختیارات رئیس جمهور فدراسیون روسیه، سوگند یاد می‌کنم که به حقوق و آزادی‌ انسانها و شهروندان روس احترام بگذارم و از آنها محافظت کنم، قانون اساسی را رعایت و از آن دفاع کنم و از حاکمیت و استقلال، امنیت و تمامیت  کشور حمایت و صادقانه برای رفاه مردم روسیه خدمت کنم.»

پوتین پس از ادای سوگند، رسما دوره جدید ریاست جمهوری خود را آغاز کرد. پس از آن سرود ملی روسیه در سالن پخش شد.

قدردانی پوتین از شهروندان روسیه در تمام مناطق این کشور 

ولادیمیر پوتین در مراسم تحلیف خود، بار دیگر  از تمامی شهروندان روس در  سراسر مناطق کشور به خاطر اعتماد و حمایت از او قدردانی کرد.  او گفت: «می‌خواهم صمیمانه از شهروندان روسیه در تمام مناطق کشورمان، ساکنان سرزمین‌های تاریخی ما که از حق همراهی با وطن دفاع کردند، تشکر کنم. من در برابر قهرمانان کشور و شرکت کنندگان در عملیات نظامی ویژه، همه کسانی که برای میهن می جنگند، سر تعظیم فرود می‌آورم.»

پوتین از اعتماد و حمایت مردم روسیه تشکر کرد و تاکید کرد که با تمام توان از روسیه دفاع کرده و به مردم آن خدمت کند. وی افزود: «این همان چیزی است که معنا و محتوای کار من در سال‌های گذشته را مشخص می‌کند و من به شما اطمینان می‌دهم که در آینده نیز منافع و امنیت روسیه برای من بالاتر از همه چیز خواهد بود.»

پوتین با تاکیدبر اینکه مردم روسیه همواره سرنوشت کشور را خود تعیین کرده و خواهند کرد، افزود: «ما مردمی متحد و بزرگ هستیم و همه در کنار یکدیگر پیروز خواهیم شد.»

وعده پوتین برای ادامه کار در جهت ایجاد  جهان چندقطبی

ولادیمیر پوتین همچنین قول داد که به تلاش در جهت ایجاد یک نظم جهانی چندقطبی ادامه دهد. وی تاکید کرد: «ما به همراه شرکای خود در همگرایی اوراسیایی، با سایر مراکز توسعه مستقل، به کار برای تشکیل یک نظم جهانی چند قطبی، یک سیستم امنیتی برابر و غیرقابل تقسیم ادامه خواهیم داد.»

رئیس جمهور افزود که در دنیایی که به سرعت در حال تغییر است، باید خودکفا و رقابتی بود تا افق‌های جدیدی به روی روسیه باز  شود. او ادامه داد که دولت و نظام سیاسی کشور باید قوی و کاملاً در برابر هر گونه چالش و تهدید مقاوم باشد.

دولت روسیه استعفا داد

دولت روسیه نیز امروز سه شنبه پس از مراسم تحلیف ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه استعفا داد. هیئت وزیران در بیانیه‌ای اعلام کرد :«دولت با پیروی از هنجارهای قانونی و قانون اساسی فدرال، اختیارات خود را به رئیس جمهور تازه منتخب روسیه واگذار  می‌کند. دستوری در این خصوص امضا شده است.»

یادآوری شده که روند تشکیل دولت جدید با انتصاب رئیس کابینه آغاز می‌شود. فرمانی در این باره توسط رئیس جمهور پس از تأیید نامزدی فرد مورد نظر توسط دومای دولتی امضا خواهد شد. رئیس دولت ظرف یک هفته پس از انتصاب خود، پیشنهادهایی در مورد ساختار دستگاه های اجرایی فدرال به رئیس جمهور ارائه خواهد کرد.  در عین حال، وزرای کابینه سابق و معاونان نخست وزیر، بعنوان مجری موقت امور به انجام وظایف خود ادامه خواهند داد.

ولادیمیر پوتین با کسب 87.28 درصد آرا در انتخابات ریاست جمهوری روسیه پیروز شد. رای گیری اصلی در سراسر روسیه طی سه روز - از 15 تا 17 مارس - برگزار شد. مشارکت کلی مردم روسیه در این انتخابات 77.44 درصد بود که طبق اطلاعات کمیسیون مرکزی انتخابات، این رقم یک رکورد در تاریخ معاصر کشور است.

پسکوف: غرب تلاش‌ها برای مداخله در انتخابات روسیه را افزایش خواهد دادپوتین در پاسخ به توهین همتای آمریکایی: همان‌طور که قبلاً گفتم بایدن برای روسیه بهتر استچرا پوتین با شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه موافقت کرد؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور سوگند یاد کرد/ استعفای دولت روسیه
  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • شاوردیان: بعد از عملیات وعده صادق سودجویان به دنبال ایجاد بحران اقتصادی در کشور بودند