Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر به شیراز، عصر امروز در دیدار با جمعی از علما، عشایر، اقشار و گروه‌های مختلف مردم، مواردی همچون کنترل تورم، رونق فضای کسب و کار، رفع موانع تولید و ایجاد بستر مناسب در قالب گسترش مشاغل خانگی و صنایع دستی، همچنین کوتاه کردن دست دلالان را به عنوان اهداف و رویکردهای دولت سیزدهم عنوان‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: اگرچه سفرهای استانی هزینه‌بر است اما با سفرهای استانی مشکلات مردم در استان های مختلف بیشتر به چشم دیده می‌شود و مورد توجه قرار می گیرد.

وی افزود: دولت سیزدهم در مسیر حل مشکلات تولیدی، تامین کالا، ساخت مسکن، بهبود معیشت و رفع مشکل بیکاری به ویژه در میان جوانان گام خواهد برداشت.

رئیسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی مهم‌ترین اولویت دولت مبارزه با بیماری کرونا است، افزود: از آنجا که واکسیناسیون عمومی منجر به کاهش گسترش ویروس کرونا خواهد شد، دولت با رویکرد ورود واکسن به میزان انبوه و تولید آن در کشور مانع از گسترش بیشتر این ویروس شده است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت برخی واحدهای تولیدی همچون کارخانه آزمایش درمرودشت گفت: قطعاً همه شما مردم از محصولات آزمایش در خانه هایتان داشته یا دارید چرا اکنون باید این واحد تولیدی به تعطیلی برسد و چنین شرایطی برای آن رقم بخورد؟ لذا در سفرهای استانی مشکلات این چنینی بررسی شده و راهکار مناسبی برای آن اتخاذ خواهد شد.

 

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس جمهور آیت الله رئیسی علما اقشار کارخانه آزمایش سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود

جلسه بررسی و جمع بندی طرح‌های پیشنهادی دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم پیش از ظهر امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) و به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونان سایر دستگاه‌های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه‌ها برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان قم مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی و رفع نقاط حادثه‌خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح‌های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان‌زدایی و توسعه روش‌های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح‌های فرهنگی و هنری استان، تکمیل و تجهیز مجتمع‌های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده‌های شهدا و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.

دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری - ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه - برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور