Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام شاکری فر در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان‌های ممسنی و رستم که با حضور معاون اجرایی ریئس جمهور برگزار شد، گفت: مردم ممسنی و رستم در انتخابات ریاست جمهوری مردم این دو شهرستان بیشترین رأی را به ریاست جمهوری داده‌اند و الان هم انتظار دارند دولت آن‌ها را فراموش نکند.

وی افزود: درصد تحصیلات تکمیلی مردم در ممسنی و رستم شش درصد از میانگین کشوری بیشتر است و ۱۸ درصد مردم این شهرستان دارای تحصیلات تکمیلی در همه رشته هاست، اما آمار بیکاری مردم رتبه اول استان را دارد، امکانات رفاهی، خدماتی و اداری در این دو شهرستان بسیار کم است به شکلی که شهرداری نور آباد هنوز ساختمان ندارد و در حالی که اولین نماز جمعه را بعد از مرکز استان داشته این، ولی هنوز مصلی نماز جمعه نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از معاون اجرایی رئیس جمهور خواست به فکر حل این مشکلات باشید فقط سفر و شنیدن مشکلات کافی نیست بلکه حل آن‌ها مهم است.

کد خبر 5327748

منبع: مهر

کلیدواژه: ممسنی و رستم سید صولت مرتضوی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه شیراز سیدابراهیم رئیسی عکس استانها گرگان یادروز حافظ شیوع کرونا ایلام مراسم تودیع و معارفه ممسنی و رستم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه پایگاه مردمی است

حجت السلام والمسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مسئله شعار سال نشان از حضور مردم در عرصه‌های مختلف دارد، اما گاهی گلایه‌هایی در مورد مطرح نکردن مطالبات مردم مطرح می‌شود که باید شورا‌ها واقعیات را مطرح کنند، همچنین مسئولان نسبت به شورا‌ها عنایت لازم را داشته باشند تا با همدلی و همکاری مشکلات مردم رفع شود.

وی با اشاره به روز معلم و شهادت شهید مطهری، افزود: شهید مطهری الگوی تمام عیار، شخصیتی جامع، موثر و مفید برای جامعه به ویژه فرهنگیان است، امروز فرهنگیان با انگیزه در صحنه حاضرند، اما ضرورت‌ها بیش از پیش است.

بیشتر بخوانید

مطالبات مردمی روی میز بررسی

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تربیت نسل جوان و نوجوان، جهت‌دهی فکری، اخلاقی، علمی و ایمانی آن‌ها کاری است که عمده آن در آموزش و پرورش و به دست معلمان شکل می‌گیرد که باید انگیزه لازم در معلمان ایجاد شود کما اینکه خلاء‌هایی وجود دارد که باید رفع شوند، بنابراین معلمان باید با انگیزه کافی تربیت نسل جوان و نوجوان را مفید و کارا انجام دهند.

نکونام با بیان اینکه نماز جمعه پایگاه مردمی است، ادامه داد: سخن اصلی در این پایگاه‌ها سخن مردم است، مواضع امام جمعه از مواضع رهبری اخذ می‌شود و باید خط مشی رهبری دنبال شود، در مواضع مقام معظم رهبری مطالبات مردم بیان می‌شود به گونه‌ای که ائمه جمعه باید حرف دل مردم را بیان کنند و باید اجازه دهند با رعایت موازین، اخلاق و حفظ حریم و حرمت مسئولان مطالبات بیان شود و با سعه صدر پیگیر و شنوای مطالبات مردم باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است