Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@07:45:24 GMT

تلاش می‌کنیم جلوی هزینه‌های بیهوده گرفته شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۳۸۲۵

تلاش می‌کنیم جلوی هزینه‌های بیهوده گرفته شود

ایسنا/فارس معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در کنار معیشت مردم و اقتصاد مردم باید به بحث فرهنگ هم توجه شود، گفت: تلاشمان این است که جلوی ریخت و پاش‌ها و هزینه‌های بیهوده گرفته شود و برای خدمت به مردم به کار روند.

سید محمد حسینی که همزمان با سفر هیئت دولت به استان فارس، به عنوان نماینده رئیس جمهور به شهرستان فسا سفر کرده است، در بدو ورود به این شهرستان، از یک واحد تولید محصولات لبنی و یکی از پروژه‌های ورزشی فسا بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه بازدیدهای خود سری هم به بیمارستان در حال تاسیس شهرستان فسا زد تا از نزدیک در جریان روند ساخت این بیمارستان قرار بگیرد.

حسینی بعد از آن در جلسه شورای اداری شهرستان فسا که با حضور با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، شرکت کرد و پس از شنیدن مسائل و مشکلات شهرستان فسا گفت: اگرچه در حال حاضر مشکلاتی اقتصادی در کشور وجود دارد، اما برخی از کارها اولویت دارد و باید تلاش کنیم زودتر به نتیجه برسند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: دولت تمام توان خود را به کار گرفته تا در خدمت مردم باشد و بیش از گذشته کار و تلاش شود.

حسینی افزود: آیت‌الله رئیسی بر برگزاری سفرهای استانی و حضور در میان مردم و لمس مشکل از نزدیک تاکید دارند و ما بر این باور داریم که اگر مسئولین برای رفع مشکلات تلاش کنند خدا هم کمک خواهد کرد. در بحث واکسناسیون هم دیدید که با تلاش دولت و مسئولان این مسئله با سرعت به نتیجه رسید.

او در ادامه به عضویت ایران در سازمان شانگ‌های اشاره کرد و گفت: این سازمان یک سازمان قدرتمند است و کشورهای مانند روسیه، چین، هند و... در این سازمان هستند و اگر تبادلات ما با این کشورها سرعت بگیرد خیلی از مشکلات برطرف خواهد شد.

حسینی ادامه داد: دنیا فقط غرب و آمریکا نیست و ما نباید معطل برخی از کشورهای غربی شویم. همین کشورهای اطراف می‌توانند بازار بسیار خوبی برای محصولات ایرانی باشند.

او با بیان اینکه باید موانعی که در مسیر تولید وجود دارد را برطرف کنیم، گفت: امید است همه در این مسیر کمک کنند مردم هم باید همراهی و مشارکت کنند و یأس و ناامیدی باید رخت بر بندد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: به رغم مشکلات اقتصادی و به تمام مسائلی که وجود داشت مردم پای صندوق آمدند و الان هم دولت باید این محبت مردم را جبران کند و پاسخ دهد و همه توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار ببندد.

حسینی با اشاره به تلاش مسئولان برای حل مشکلات گفت: دولت با تمام توان در حال تلاش است تا مسائل و مشکلات مردم با سرعت بیشتری حل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی معاون پارلماني رييس جمهور چین سازمان شانگهای سفر هیئت دولت به فارس سيد محمد حسيني شهرستان فسا معاون پارلمانی رئیس جمهور شهرستان فسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد

به گزارش ان بی سی نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، دولت جو بایدن، رئیس کنونی کاخ سفید را با پلیس مخفی آلمان نازی موسوم به گشتاپو مقایسه کرد.

ترامپ در یک مراسم رسمی شام که فایل صوتی آن در اختیار این شبکه تلویزیونی قرار گرفته، گفت: این افراد دولت گشتاپو را اداره می‌کنند. 

وی در عین حال بایدن را فاسدترین رئیس جمهور تاریخ این کشور خواند.

ترامپ در مورد روند جنایی که علیه وی در حال انجام است اظهار نظر کرد: تیم بایدن بر این باور است که این تنها راهی است که به بایدن فرصت انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور را می‌دهد.

ترامپ پیش از این بار‌ها اعلام کرده بود که شکایت علیه وی مداخله در انتخابات آینده است.

دادگاهی در نیویورک در حال بررسی پرونده‌ای است که در آن ترامپ تحت ۳۴ ماده مربوط به جعل اسناد تجاری و پرداخت حق السکوت به دو زن، به دلیل رابطه ادعایی با آنها متهم شده است. ترامپ در چندین پرونده جنایی از جمله حمله به ساختمان کنگره در ژانویه ۲۰۲۱ و نگهداری اسناد طبقه بندی شده نیز متهم است. حداکثر مجازات ممکن برای مجموع اتهامات ترامپ ۱۳۶ سال زندان باشد. خود رئیس جمهور سابق اعلام کرد که بی گناه است و دلیلی برای تشکیل پرونده وجود ندارد.

انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد. رقبای اصلی در رقابت انتخاباتی جو بایدن، رئیس فعلی دولت از حزب دموکرات و همچنین دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا از حزب جمهوری خواه هستند. هر دو نامزد قبلاً بر اساس نتایج آخرین رای گیری مقدماتی برای نامزدی از احزاب خود، آرای نمایندگان کافی را به دست آورده اند و تقریباً همه رقبای آنها انصراف خود را از رقابت اعلام کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد