Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@22:43:42 GMT

هشدار میشل عون به عاملان حوادث بیروت

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۷۸۱۲

هشدار میشل عون به عاملان حوادث بیروت

میشل عون رئیس جمهور لبنان در واکنش به حوادث امروز بیروت گفت که استفاده مجدد از سلاح قابل پذیرش نیست و حکومت، آزادی بیان را تضمین خواهند کرد.

شبکه خبری المیادین به نقل از عون گزارش داد، کشور لبنان دیگر تاب تحمل مشکلات خیابانی را ندارد و حل این مشکلات در نهادهای دولتی به ویژه هیأت دولت صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت که دیگر اجازه نخواهند داد آنچه امروز رخ داد، رخ دهد و نخواهند گذاشت که کسی لبنان را برای منافع خود گروگان بگیرد.

رئیس جمهور لبنان تصریح کرد: «رخدادهای امروز قابل قبول نیست... خیابان، محل اعتراض نیست... احداث سنگر یا اقدامات تنش‌زا راهکار نیست».

عون با تأکید بر اینکه، قانون اساسی تنها راه حل این مشکل است، نه تهدید، خاطر نشان کرد: «رخدادهای امروز از نظر امنیتی و قضایی، پیگیری خواهد شد و تا مشخص شدن نتیجه تحقیقات، بیدار خواهم ماند».

وی با بیان اینکه تحقیقات به مجازات عامل و مشوّقان آن ختم خواهد شد، به مردم لبنان قول خواهد داد که این کشور به عقب باز نخواهد گشت.

این در حالی است که تیراندازی افراد مسلح به سمت معترضانی که به صورت مسالمت‌آمیز در منطقه «الطیونه» بیروت در حال تظاهرات بودند، شش کشته و حدود شصت زخمی بر جا گذاشت./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: بیروت میشل عون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز

  سرهنگ "حسینعلی سنچولی" اظهار داشت: در پی یک مورد تیراندازی در یکی از محلات شهرستان نیمروز که باعث ایجاد رعب و وحشت عمومی گردید، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

 وی ادامه داد: ماموران پلیس اطلاعات شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی سه نفر از عاملان تیراندازی شده و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

 سرهنگ سنچولی در پایان خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلاف قبلی اعلام کردند؛ که در نهایت پس از تشکیل پرونده اولیه تحویل مراجع قضایی گردیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • این مربی می‌تواند در سیتی جانشین پپ شود
  • آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی
  • (تصاویر) عاملان برادرکشی در مشهد صحنه جنایت را بازسازی کردند
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • هشدار درباره تاثیر اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی بر امنیت ناوبری هوایی لبنان
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • فعالیت‌های گسترده دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه+تصاویر
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان؛ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی