Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: الگوی حجاب ورزشکاران ایرانی الگوی بسیاری از کشور‌های اسلامی شده است. خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدحمید سجادی در دیدار با آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در قم، با تاکید بر اینکه تجربه ورزش همگانی در دنیا یک تجربه موفق و امتحان پس داده است، گفت: حمایت از ورزش همگانی بصورت جدی مورد تاکید وزارت خانه و دولت سیزدهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در این جلسه، بیان کرد: بنده ۱۷ سال در رشته دوومیدانی فعالیت کردم و هنوز برخی رکورد‌های بنده که از آن خود کرده ام به آن دست نیافته‌اند و این قبیل مسائل یکی از دغدغه‌های امروز ورزش کشور است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: توقع از ورزش ایران بالا رفته و در هر رویداد ورزشی که برگزار می‌شود مردم به دلیل نتایج درخشان گذشته انتظار کسب مدال‌های متنوع دارند.

وی افزود: وجود روحیه و مدیریت انقلابی در ورزش جانبازان و معلولین سبب شده تا عملکرد تیم‌های پارالمپیکی کشور همیشه قابل دفاع و درخشان باشد.

سجادی یادآور شد: سند تحول ورزش کشور تدوین شده و تلاش می‌شود در قالب حرکت‌های ترکیبی با سایر نهاد‌ها تحول شگرفی در ورزش کشور به وجود بیاید.

وی با اشاره به رویکرد وزارت ورزش و جوانان در حمایت از ورزش بانوان، خاطرنشان کرد: الگوی حجاب ورزشکاران ایرانی ایده و الگوی بسیاری از کشور‌های اسلامی شده است.   بیشتر بخوانید: سرپرست ورزش‌وجوانان خراسان رضوی معرفی شد   انتهای پیام/ برچسب ها: حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور

زمان برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران ورزش کشور با حضور رئیس جمهور، مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت الله رئیسی، رئیس جمهور برگزار می‌شود.

به گفته هاشمی قرار است در این مراسم 230 میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

همچنین قرار است فردا (پنج‌شنبه) جلسه‌ای در وزارت ورزش با حضور روسای فدراسیون‌ها پیرامون مراسم تجلیل از مدال‌آوران برگزار شود و آخرین هماهنگی‌ها درخصوص این مراسم صورت بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • واردات خودرو‌های کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت
  • الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • چهارسوی ورزش خوزستان