Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:20:56 GMT

مشورت کردن از وجوه اصلی شناخت مشکلات است

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۸۰۸۰

مشورت کردن از وجوه اصلی شناخت مشکلات است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر خرم‌آباد بر تعامل، همکاری و استفاده از ظرفیت‌های قانون برای رفع مشکلات تاکید کرد.

دکتر فرهاد زیویار در این دیدار گفت: مشورت کردن از وجوه اصلی شناخت مشکلات است و باید با تعامل، همکاری و استفاده از ظرفیت‌های قانون برای رفع مشکلات کوشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در رفع مشکلات مردم استان عملا موفق باشیم، در لرستان توجه به قانون و آشنایی با آن بسیار مهم بوده و بدیهی است اگر شناخت از قانون کافی باشد در عمل نیز موفقتر خواهیم بود.

زیویار ادامه داد: در لرستان پروژه‌های ناتمام، تعطیل شده و کلنگ زنی شده‌ای وجود دارد که علیرغم سرمایه‌گذاری‌های بالا متاسفانه به نتیجه نرسیده و دلیل آن عدم شناخت کافی از ظرفیت‌های قانون و وجود برخی از کج سلیقگی‌هاست.

نماینده عالی دولت در لرستان تصریح کرد: عدم واگذاری برخی پروژه‌ها به سرمایه‌گذاران دارای اهلیت و توانمند یکی دیگر از دلایل مهم به نتیجه نرسیدن پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در لرستان است که باید در ادامه با استفاده از روش های قانونی تعریف شده تعیین تکلیف شوند.

زیویار یادآور شد: اگر شناخت کافی از ظرفیت‌های استان به وجود آید، با به کار بستن ابتکارات و ایده های نوین می‌توان در کنار استفاده از ردیف‌های بودجه ملی، در استان آنها را عملا اجرایی کرد تا مردم از عواید آنها بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه تجربه نشان داده که مردم ایران در شرایط سخت فکرهای بزرگ و اقدامات اثرگذاری انجام می‌دهند، افزود: با فکر و اندیشه می‌توان از گذرگاه های سخت عبور کرده و مشکلات مردم لرستان را رفع کرد که لازمه آن هم افزایی و همفکری با اهل فن و نخبگان و بکار بستن آن در عمل است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در استان موهبت‌های خدادادی بسیاری وجود دارد که می‌توان با مدیریت کارآمد از آنها بهره بهتری جست مانند ظرفیت‌های گردشگری که مدیریت صحیح و احیای آنها، منبع مهمی از تولید درآمد برای مردم استان به وجود خواهد آورد.

وی در پایان تاکید کرد: واضح هست که مسائل استان یک شبه حل نخواهد شد اما هر کس در هر جایگاهی که باشد می‌تواند با تعامل و همکاری بیشترین اثر بخشی را در رفع مشکلات و توسعه لرستان داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شورای شهر خرم آباد ايران لرستان رفع مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی پنج شنبه شب در نشست با اعضای شورای مشورتی ایثارگران شهرستان دیلم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز به مدد جانفشانی و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس شاهد برقراری امنیت کامل در کشور هستیم و همه ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

فرماندار شهرستان دیلم بیان داشت: خوشبختانه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان دیلم از افرادی تشکیل شده است که خود برخاسته از جامعه ایثارگری هستند و می‌توانند برآیند نظرات خانواده‌های ایثارگران را به مسئولان منتقل و به‌خوبی مسائل و موضوعات این قشر را پیگیری و رصد کنند.

وی به طرح‌های مفید و پیشنهادات سازنده این شورا اشاره کرد و گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و پیگیری دغدغه آنها از وظایف مسئولان است چرا که همه ما مدیون این عزیزان هستیم و باید از همه توان خود برای حل مشکلات آنان استفاده کنیم.

در ادامه اعضای شورای مشورتی به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه مشکلات جامعه ایثارگری و دیگر مسائل شهرستان پرداختند و خواستار همراهی مسئولان جهت رفع این مشکلات شدند.

کد خبر 6088783

دیگر خبرها

  • اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکا را بلوکه کرد
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است