Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جلال رشیدی کوچی، نماینده مردم مرودشت نیز در این جلسه با بیان اینکه به عنوان یک نماینده، در سرکشی از روستا‌ها از مردم خجالت می‌کشم، گفت: در برخی از مناطق مردم در ۷۲ ساعت بیش از ۲ ساعت آب ندارند.

او خواستار بودجه مصوب در بحث آب شد و گفت: بحث آب و راه، عمده‌ترین مشکلات روستا‌های فارس است که باید برطرف شود علاوه برآن با توجه به وضعیت معیشت مردم باید نظارت بر بازار تشدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس ضمن اینکه خواستار افزایش و تسهیل در وام‌های کشاورزی شد، تصریح کرد: باید شرکت‌هایی که خون کارگران را در شیشه کرده‌اند تعیین تکلیف شوند.

او با یادآوری مشکلات نهاده‌های دامی گفت: نهاده‌های دامی به اندازه وارد می‌شود، اما دلالان اجازه نمی‌دهند نهاده‌ها به دست دامداران برسد و دامداران و عشایر با معضل مواجه می‌شوند که در این زمینه هم نیازمند بازرسی شدید هستیم.

محسن علیزاده نماینده سپیدان در جلسه شورای اداری که با حضور رئیس جمهور برگزار شد با بیان اینکه اتصال فارس به دریا در دولت‌های گذشته هم به تصویب رسیده است، گفت: همه پیوست‌های امنیتی این موضوع تاکنون انجام شده، اما امیدواریم که در دولت سیزدهم به نتیجه برسد.

او به اتمام آزادراه شمال به جنوب و اتمام قطعه هشت این آزادراه، تکمیل آبرسانی در استان به ویژه شیراز، تکمیل و حمایت از طرح انتقال آب دریا هم اشاره کرد.

تکمیل صنایع تبدیلی و زنجیره غذایی، تعریف پایه‌های درآمدی جدید مثل گردشگری در فارس از دیگر مواردی است که علیزاده به آن اشاره کرد و گفت: طرح انتقال نفت خام و چهار نیروگاه مصوب نیاز استان فارس است که با وجود تصویب، برای اجرایی شدن باید به آن توجه شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفرهای استانی سفر رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان عصر دوشنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی سعدآباد خواستار تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و یا در حال اجرا شد.

وی بر تکمیل فاز اول محور سعدآباد به وحدتیه، بهره برداری مجدد از پمپاژ نخلستان یک و دیگر پروژه‌های مورد بازدید با رعایت مسائل فنی و سرعت در اجرای کار در کمترین زمان ممکن تاکید کرد.

فاز اول محور سعدآباد به وحدتیه، پمپاژ نخلستان ۱ سعدآباد، سد انحرافی سرقنات، دره فصلی شهر وحدتیه، پل در حال اجرا درود گاه و کانال آبیاری نخیلات درود گاه از جمله پروژه هایمه مورد بازدید معاون امور هماهنگی و عمرانی استاندار بوشهر و هیئت همراه قرار گرفتند.

تسریع در تکمیل پروژه‌های در دست اجرا در سطح بخش سعدآباد و شروع به کار مجدد پمپاژ نخلستان ۱ جهت بهره وری آبیاری نخیلات منطقه ۴ از جمله موارد مورد تأکید معاون عمرانی استاندار بوشهر و هیأت می‌توان اشاره کرد.

بخشدار سعدآباد در این بازید ضمن برشمردن خدمات دولت سیزدهم و جایگاه استفاده از نظرات مردم در تسریع تحقق مطالبات قانونی، ابراز امیدواری و تشکر خود را نسبت به اهتمام مجموعه مدیریتی ارشد استان بوشهر، شهرستان دشتستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

حمزه امین نژاد خدمت به مردم با روحیه جهادی و شفاف سازی را از اصلی ترین مؤلفه ارتباط دولت و مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

کد خبر 6098847

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • خجالت بکشید!
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • تکمیل روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری در شوشتر