Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، کمبود خون یکی از دغدغه‌های همیشگی سیستان و بلوچستان است.

 آنچه که در این روز‌های کرونایی خودنمایی می‌کند کاهش شدید ذخایر خون است که به یاری دستان پر مهر مردم استان چشم دوخته است.

منبع:صداوسیما

انتهای پیام/گ

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای خون کمبود خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی درسیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  عطاء اله اکبری در بازدید تعدادی از معتمدان و ریش سفیدان سیستان و بلوچستان از طرح های ساخت بزرگراه در مسیر‌های شمال سیستان و بلوچستان افزود: در سال‌های اخیر دولت توسعه زیرساخت‌های راه را در اولویت قرار داده است.
وی تاکید کرد: علاوه بر بهره برداری از طرح های ذکر شده درسالجاری عملیات ساخت ۱۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی را آغاز شده که تلاش شده است با هدفگذاری رقم اعتباری بیش از ۲۷ هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال ۸۰ کیلومتر آن تا پایان سال افتتاح شود.
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان تاکید کرد: همچنین بر اساس برنامه ریزی شده تا پایان سالجاری طرح بزرگراه زابل _ زاهدان پس از ۱۸ سال با تلاش جهادی دولت مردمی به اتمام می‌رسد.
وی با یادآوری اینکه یکی از افتخارات دولت تقویت زیرساخت‌های حمل و نقل در سیستان و بلوچستان است، تصریح کرد: بزرگراه یکی از مسائل مهم و اساسی و به عنوان یکی از ارکان پیشرفت جنوب شرق کشور و زندگی مردم برای جابجایی مسافر و بار در حوزه داخلی و خارجی بسیار حائز اهمیت است.

دیگر خبرها

  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت
  • ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی درسیستان و بلوچستان
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران