Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:44:09 GMT

وزیر سابق کشاورزی سرپرست منطقه آزاد اروند شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۸۹۰۲

وزیر سابق کشاورزی سرپرست منطقه آزاد اروند شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید محمد پنج شنبه شب در استودیوی سیمای مرکز آبادان در برنامه پشتیبان تولید، سکان هدایت سازمان منطقه آزاد اروند را به محمدرضا اسکندری سپرد و او را به عنوان سرپرست جدید این سازمان معرفی کرد.

محمد رضا اسکندری وزیر جهاد کشاورزی در دولت نهم بود.

محمدرضا اسکندری (زاده ۱۳۳۸ اهواز) پیش از این به عنوان مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر فعالیت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دولت نهم، در فاصله سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ وزیر جهاد کشاورزی بود. اسکندری دانش آموخته کارشناسی مهندسی کشاورزی از دانشگاه چمران است و فعالیت سیاسی خود را از سال ۱۳۵۸ در جهاد سازندگی آغاز کرد.

وی از ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۶ رئیس سازمان جهاد سازندگی استان خوزستان بود.

خلیلیان دیگر وزیر جهاد کشاورزی دولت محمود احمدی نژاد نیز هم اینک استاندار خوزستان است.

کد خبر 5327840

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا اسکندری منطقه آزاد اروند دبیرخانه شورای عالی مناطق ازاد سعید محمد ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا شیراز کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی عکس استانها شیوع کرونا ایلام یادروز حافظ گرگان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیر اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آبادان می‌گوید: دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در امور اجرایی شده است و این موضوع در انجام وظایف اداره کار نیز خلل وارد کرده است.

حمداله پاکدامن با اشاره به مکاتبات اخیر منطقه آزاد اروند افزود: منطقه آزاد از ما می‌خواهد در معرفی افراد جویای کار به شرکت‌ها دخالت نکنیم در حالی که این کار پیشتر در سامانه رصد در حال انجام است.

وی همچنین تاکید کرد: منطقه آزاد باید این مشکل را رفع کند اگر می‌خواهد مسئولیت را بر عهده بگیرد این موضوع را اعلام کند. ما نمی توانیم با شرکت های مختلف ارتباط نداشته باشیم چرا که ذاتاً نمی‌توانیم از مسئولیت بازرسی، حفاظت و رسیدگی به امور کارگران به ویژه در بخش تعاونی خودداری کنیم این موضوع در قوانین منطقه آزاد هم پیش بینی شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • بازداشت موعود شمخانی تایید شد