Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، محمد مخبر با صدور حکمی، «علیرضا رزم حسینی» وزیر سابق صمت دولت دوازدهم را به عنوان مشاور معاون اول رئیس‌جمهور در امور پروژه های انتقال آب از دریا منصوب کرد.

متن این حکم بدین شرح است:

جناب آقای علیرضا رزم حسینی

تجربه جهانی و موفق اجرای پروژه های بزرگ موید لزوم پیش بینی ساز و کار مناسب و متناسب با آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر به شرایط اقلیمی فعلی و پیش بینی شده آینده و نیاز مبرم کشور به منابع پایدار آبی و با توجه به اجرای موفقیت آمیز خط انتقال آب از خلیج فارس به مناطق مرکزی کشور و لزوم توسعه خطوط دیگر و بهره مندی هر چه بیشتر دیگر نقاط کشور و با توجه به تایید و تاکید ریاست محترم جمهوری بر این امر و پیش بینی آن در اسناد و قوانین بالادستی و با عنایت به سابقه و تجربه ممتد جنابعالی در ایجاد هم افزایی بین تمامی ارکان کشور بدینوسیله جناب عالی را به سمت مشاور خود در امور پروژه های انتقال آب از دریا به نقاط نیازمند کشور، منصوب می نمایم.

انتظار می رود با بهره گیری از تمامی خبرگان و ظرفیت های کشور این مأموریت بزرگ را با تمشیت امور شرکت ها و بنگاه های بزرگ اقتصادی به نمایندگی از سهامداران بخش دولتی با جدیت دنبال نمائید.

بدیهی است در اجرای مأموریت پیش گفته که جزو اولویت های دولت سیزدهم می باشد تمامی وزارتخانه ها، سازمانهای مستقل و معاونین رئیس جمهور و شرکت ها و بنگاه های اقتصادی کشور نهایت همکاری و معاضدت را با جنابعالی به عمل خواهند آورد.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا علیرضا رزم حسینی محمد مخبر افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمد هادی‌زاده اظهار کرد: پروژه پوشش بتنی کانال انتقال آب (لاینینگ) به طول 6 هزار و 500 متر با اعتبار 50 میلیارد ریال در اراضی شالیزاری 18 روستای شهرستان آمل در حال اجراست.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با اشاره با نظارت مستمر کارشناسان امور فنی و زیربنایی این مدیریت بر اجرای این طرح، تصریح کرد: این طرح تاکنون به طول هزار و 250 متر با هزینه 8.5 میلیارد ریال در روستاهای کمدره، لتی‌کلا، پولیکیاده و چنگمیان اجرا و نیز در روستاهای شهنه‌کلا، پاشاکلا، اسکی‌محله، تازه‌آباد و نوآباد این شهرستان در دست انجام است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و اعتلای کشاورزی، رسیدن به اهداف سازمانی، توسعه بخش کشاورزی، امنیت غذایی و تحقق شعار سال استفاده می شود، گفت: احداث پوشش بتنی کانال های انتقال آب، نقش تعیین کننده‌ای در بهبود راندمان آبیاری، کاهش هدر‌رفت و مدیریت توزیع آب و جلوگیری از رشد علف‌های هرز خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • معاون وزیر کشور: همه قوا در «طرح نور» حامی فراجا هستند
  • معاون وزیر کشور: طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد/ یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • طرح دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان به رواندا قانون شد
  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد
  • بازدید معاون وزیر نفت از طرح بزرگ پتروشیمی بوشهر
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • خوش‌بینی پاکستان درباره تکمیل خط‌ لوله گاز با ایران به‌رغم هشدار آمریکا