Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: خط قرمز این قرارگاه، تعطیل‌شدن فعالیت پروژه‌ها در مشهد است و بر‌همین اساس اجازه نمی‌دهیم کار در پروژه‌های در حال اجرا تعطیل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سردار سید‌حسین هوش‌السادات در نشست با شهردار مشهد اظهار داشت: پس از تهران، شهرداری مشهد در حوزه خطوط مترو در کشور پیش‌رو بوده و در موضوع تجهیزات کارگاهی و نحوه اجرا هم ردیف تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: هم‌اکنون 2 دستگاه حفار تی.‌بی.‌ام به‌همراه 1200 نیروی انسانی در کنار سایر تجهیزات در مشهد فعال هستند و برای پیشبرد و تسریع اجرای پروژه‌ها در مشهد به حمایت و پشتیبانی شهرداری نیازمند هستیم و آمادگی سرعت بخشیدن به کار و بالابردن سقف فعالیت‌ها هم وجود دارد.

شهردار مشهدمقدس نیز اظهار داشت: در راستای کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر و اتصال خطوط قطار شهری به حرم مطهر برای خدمات‌رسانی بهتر به زائران و مجاوران، بهره‌برداری از 5.2 کیلومتر از خط سه حد فاصل میدان شهدا تا پایانه مسافربری امام رضا (ع) در اولویت است.

سید عبدالله ارجایی افزود: از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) می‌خواهیم تا بر این موضوع تمرکز و زمان‌بندی مشخصی را برای بهره‌برداری از این بخش از خط سه مشخص و اعلام کند.

10 کلانتری در حاشیه شهر مشهد ایجاد می‌شود/ سامان‌دهی معتادان متجاهر کار جهادی و انقلابی می‌طلبدهوشمندسازی مانع جدی امضاهای طلایی در شهرداری مشهد استشورای شهر و شهردار شیراز از مدال‌آوران  شیرازی کشتی فرنگی تجلیل می‌کند

وی ادامه داد: مدیران مجموعه قرارگاه در مشهد اعلام کرده‌اند که ظرفیت انجام کار تا سقف 800 میلیارد تومان در سال را دارند و این آمادگی وجود دارد تا حجم کار را تا مبلغ پنج هزار میلیارد تومان افزایش دهیم و از قرارگاه نیز می‌خواهیم در چهارچوب این مبلغ، کار را تعریف و اجرا کنند.

شهردار مشهد با اشاره به فعالیت هزار و 200 نیروی کارگری در پروژه‌های شهرداری که توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص) درحال اجراست، افزود: از قرارگاه درخواست داریم تا با فعال کردن بیشتر کارگاه‌ها نیروهای فعال در آن را به 2 هزار نفر افزایش دهد.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر مشهد نیز در این نشست اظهار داشت: اولویت شورای شهر، تقویت حمل و نقل عمومی به‌ویژه خطوط قطارشهری است. یکی از برنامه‌ها  و اولویت‌ها در پروژه مترو مشهد، بهره‌برداری از 5.2 کیلومتر خط سه حد فاصل میدان شهدا تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) به عنوان اولویت است تا زائران و مجاوران بتوانند هرچه زودتر از خدمات آن بهره‌مند شوند.

ایمان فرهمندی خاطرنشان کرد: در کنار خط سه، حفاری خط چهار نیز توسط دستگاه حفار آغاز شده و باید تمام جوانب ایمنی در هنگام حفاری تونل مورد توجه قرار گرفته و به‌کار بسته شود.

انتهای پیام/281/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خاتم الانبیاء ص پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومان در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سید خلیل منبتی در نشست مشترکی که با حضور شهرداران مناطق مشهد و مدیران بنیاد مسکن خراسان رضوی به مناسبت سالروز افتتاح حساب 100 امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: نیروهای شهرداری مخلص و کاردان و کاربلد هستند، در بنیاد مسکن خراسان رضوی نیز شاهد فعالیت خوب همکاران هستیم و در هر گوشه‌ای از کشور و در هر شرایطی اعم از سرما و گرما همه پای کار نظام و خدمت رسانی به مردم هستند، در واقع هر کاری که بر زمین مانده، بنیاد مسکن بر دوش کشیده است.

وی به ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‌های ‎مسکن از جمله نهضت ملی، مسکن محرومین و مسکن طلاب، پرداخت و افزود: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از 1500 واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی در حال ساخت است.

منبتی عنوان کرد: عملیات عمرانی 3500 واحد دیگر نیز در سراسر خراسان رضوی در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم با حداقل آورده سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آن‎ها فراهم کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن در بحث مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر 50 هزار نفر، روستاها، بخشداری‌ها و... در دست اجرا دارد.

وی یکی از ویژگی‌های بنیاد مسکن را درآمد هزینه ذکر کرد و افزود: بنیاد مسکن نیز همانند شهرداری هیچ بودجه‌ای از دولت دریافت نمی‌کند و این یک امتیاز محسوب می‌شود.

منبتی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم دست در دست هم و با مشارکت و همکاری سایر نهادها گره از کار مردم بگشاییم و بیشتر در خدمت مردم باشیم.

به گزارش تسنیم، در ادامه این نشست، شهرداران مناطق 12 گانه مشهد، به نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند؛ هماهنگی و همکاری در توسعه شهر، آمادگی برای انجام پروژه‌های مشترک بین شهرداری و بنیاد مسکن همچون ساخت وساز، افزایش همکاری بین شهرداری و بنیاد مسکن، بررسی معضلات حاشیه شهر مشهد و تلاش برای حل آن، ظرفیت مناسب منطقه ثامن برای همکاری و آمادگی برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌هایی در این منطقه و... بخشی از مباحث مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان