Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری از ابطال قرارداد واگذاری کشتارگاه صنعتی «جونقان» به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش برنا، به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری از ابطال قرارداد واگذاری کشتارگاه صنعتی «جونقان» به بخش خصوصی خبر داد و عنوان کرد: در تاریخ دوم مردادماه سال ۱۳۹۷ سازمان خصوصی سازی کشور اقدام به واگذاری کشتارگاه صنعتی جونقان به شرکت «یاران جنوب کوشک» کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: کل ثمن مورد معامله در این قرارداد به ارزش ۲۶۹ میلیارد و ۷۰۹ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۷۸۸ ریال بوده که از این مبلغ نزدیک به ۸ میلیارد ریال آن نقداً پرداخت شده و مابقی طی اقساط ۱۰ ساله، از سال ۱۳۹۷ تا سال ۱۴۰۷ در ۲۰ قسط تقسیم‌بندی شده بود.

وی اظهار کرد: در سال ۱۳۹۸ شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان چهارمحال و بختیاری به موضوع نحوه واگذاری کشتارگاه صنعتی جونقان ورود پیدا کرد و پس از بررسی‌های لازم در مهرماه همان سال دادخواستی را به طرفیت سازمان خصوصی سازی کشور و شرکت یاران جنوب کوشک مبنی بر ابطال قرارداد واگذاری در دادگستری شهرستان فارسان مطرح کرد که پس از رسیدگی‌های صورت گرفته در شهریور سال ۱۳۹۹ دادگاه بدوی در فارسان حکم به بطلان قرارداد واگذاری صادر کرد.

بهرامی اظهار کرد: شرکت یاران جنوب کوشک و سازمان خصوصی سازی کشور نسبت به رأی صادره تقاضای فرجام‌خواهی و تجدیدنظرخواهی کردند که اعتراض هر دو در دیوان عالی کشور و دادگاه تجدیدنظر استان چهارمحال و بختیاری رد شد و رأی دادگاه بدوی مورد تأیید قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در ادامه بیان کرد: پس از این رسیدگی نیز توسط وزیر اقتصاد وقت به نمایندگی از سازمان خصوصی سازی کشور و همچنین شرکت یاران جنوب کوشک، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ آیین دادرس کیفری صورت گرفت که دستورات لازم جهت رسیدگی به این درخواست توسط ریاست وقت قوه قضائیه صادر شد و نهایتاً در مهرماه سال جاری رأی صادره خلاف شرع و بیّن تشخیص داده نشد و به این ترتیب حکم صادره قطعی و کشتارگاه صنعتی جونقان به نفع بیت المال بازگردانده و بطلان قرارداد واگذاری کشتارگاه صادر شد.

وی در پایان از حسن توجه ریاست قوه قضائیه و همچنین پیگیری‌های قضات دادگستری استان چهارمحال و بختیاری جهت صیانت از حقوق عامه تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه رئیس کل دادگستری استان بخش خصوصی سازمان خصوصی سازی استان چهارمحال و بختیاری حقوق چهارمحال و بختیاری خصوصی سازی دیوان عالی کشور اقتصاد قوه قضائیه قوه قضاییه دادگستری استان چهارمحال و بختیاری واگذاری کشتارگاه صنعتی سازمان خصوصی سازی کشور ابطال قرارداد واگذاری رئیس کل دادگستری یاران جنوب کوشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۹۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش برکنار خواهد شد؟؛ قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است

واگذاری بلوک سهام ۵۱ درصدی باشگاه پرسپولیس در حالی آخرین مرحله خود را پشت سر می‌گذارد که همچنان مشکلات مالی و قراردادی اعضای تیم پابرجاست.

رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان پایتخت که بارها وعده پرداخت مطالبات بازیکنان را داده بود حالا با چالش اساسی در ادامه فعالیت خود روبروست. او پس از پشت سر گذاشتن حاشیه‌های فراوان در حالی قرار است همچنان به عنوان مدیرعامل فعالیت خود را ادامه دهد که هیأت مدیره این باشگاه پس از واگذاری به بخش خصوصی قرار است در کوتاه‌ترین زمان ممکن تغییر کند تا سرخ‌ها با کابینه‌ای جدید برای نقل و انتقالات تابستانی آماده شوند.

با این حال هیأت مدیره فعلی باشگاه، مجوز مذاکره با اوسمار ویه را برای تمدید قرارداد با پرسپولیس را داده است تا سرمربی برزیلی در صورت توافق مالی با این باشگاه روی کار بیاید.

درویش هم قصد دارد بر خلاف بازیکنانی که در پایان فصل قراردادشان به اتمام می‌رسد امضای تمدید ویه را با پرسپولیس را از این مرد برزیلی بگیرد تا هر اتفاقی در تابستان هم روی کار این مربی تأثیر نگذارد.

از سوی دیگر با ورود کنسرسیوم بانکی به باشگاه پرسپولیس قرار است تمام نفرات فعلی هیأت مدیره تغییر کرده و به احتمال فراوان هیأت مدیره‌ای هفت نفره تشکیل شود تا از تمام ظرفیت انسانی خود در این مجموعه استفاده کنند.

درویش برای حل و فصل مشکلات مالی فصل جاری تیمش منتظر ورود افراد اقتصادی است تا شاید آنها بتوانند راهکاری برای پرداخت حداقل ۱۳۰ میلیارد تومان در یک ماه آینده برای بیش از ۵۰ درصد باقیمانده قراردادهای لیگ بیست و سوم فراهم کنند.

حالا باید دید نقشه‌های مدیریتی درویش برای تمدید قرارداد با ویه‌را و دریافت پول از هیأت مدیره آینده، اتفاق خواهد افتاد یا این باشگاه با تغییرهای هیأت مدیره دچار چالش‌های بیشتری خواهد شد.

منبع:خبرورزشی

 

دیگر خبرها

  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • درویش برکنار خواهد شد؟؛ قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری