Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:49:41 GMT

میزبانی «دست در دست» از قهرمان طلایی کشتی ایران

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۹۸۹۰

میزبانی «دست در دست» از قهرمان طلایی کشتی ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دو، «دست در دست» در چهارمین برنامه پائیزی خود جمعه ۲۳ مهر ماه میزبان محمدرضا گرایی قهرمان کشتی فرنگی جهان می شود که در رقابت های المپیک ۲۰۲۰ توکیو و قهرمانی جهان ۲۰۲۱ نروژ توانست مدال طلای این مسابقات را بر گردن آویزد.

همچنین علی تن هنرمند خوشنویس و معاون مرکز هنرهای تجسمی ایران و متین رضوانی پور خواننده و پژوهشگر موسیقی از دیگر مهمانان این برنامه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دست در دست» تلاش می کند تا با دعوت از مهمانان مختلف ضمن ایجاد همدلی و همراهیِ اقشار مختلف جامعه با یکدیگر به ایجاد انگیزه، امید و حال خوب بپردازد. چینش مهمان در این برنامه شامل چهره‌های فرهنگی، هنری، ورزشکاران و ... می‌شود که ارتباطی با حال خوب مخاطب داشته باشند. از سوی دیگر خیرین و نیکوکارانی که به هر شکلی در تلاش هستند تا به لحاظ معنوی یا مادی باری از روی دوش همنوعان خود بر دارند نیز از جمله مهمانان این برنامه هستند.

این برنامه کاری است از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که به صورت ثابت جمعه‌ها ساعت ۲۳ و شنبه و یکشنبه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار دارد.

کد خبر 5327898 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: سیاوش عقدایی محمدرضا گرایی شبکه دو سیما برنامه تلویزیونی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان تئاتر ایران سریال ایرانی موسیقی ایرانی حضور هنر ایران در جهان فیلم کوتاه اصغر کفشچیان مقدم عکاسی فیلم سینمایی جشنواره فیلم کوتاه تهران دفتر موسیقی وزارت ارشاد شبکه مستند سیما سازمان صداوسیما فیلم قهرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز هدایت فرنگی‌کار کرمانشاهی در مسابقه‌های کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی صاحب یک نشان نقره شد.

در این رقابت‌ها بهروز هدایت در وزن ۸۷ کیلوگرم نقره و امیرحسین کریمی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم هر دو از کرمانشاه به عنوان پنجمی بسنده کرد.

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی ا حضور کشتی‌گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان، سوریه و عراق در اهواز برگزار شد.

کد خبر 6093462

دیگر خبرها

  • خلبانی، رویای کودکی هرکول طلایی ایران!
  • میزبانی شبکه تهران از دختر امپراطور
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)
  • عکس‌| قاب مشترک میثاقی با ۳ قهرمان آسیا
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟