Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، فرزانه گنجی مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی با شعار «پلیس مقتدر، قانون‌مدار و امین مردم»، خادمیاران این کانون با حضور در معاونت اجتماعی استان، ضمن عرض خداقوت و تبریک به پرسنل عزیز نیروی انتظامی، با تقدیم گل و هدیه هفته نیروی انتظامی را پاس داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خادمیاران کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری، همچنین پیام تبریک خود را تقدیم نیرو‌های دلاور نیروی انتظامی کردند که متن آن به شرح زیر است:

نام نیروی انتظامی در تاریخ انقلاب اسلامی با شجاعت و دلاوری عجین است که با توکل به خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و برقراری امنیت و آسایش مردم با تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر گام برداشته‌اند.

امروزه به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با بهره‌مندی از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در تمام نقاط کشور ایفا می‌نماید.

خادمیاران کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای جان برکف عرصه نظم و امنیت، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه فرماندهان و کارکنان و سربازان غیور نیروی انتظامی و خانواد‌های ایشان تبریک عرض نموده و با تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه این نیرو‌های غیور، توفیقات روز افزون همه عزیزان را در راه انجام وظایف از درگاه ایزد متعال مسألت دارند.

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان قدس نیروی انتظامی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۰۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای شهرکرد امروز ۵ درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: آسمان استان تا اوایل هفته کمی تا قسمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت