Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آرژانتین می گوید اگر چه از نتیجه بازی رضایت ندارد اما نکته مهم پیروزی و کسب سه امتیاز بوده است.

لیونل اسکالونی بعد از پیروزی تیمش مقابل پرو در مورد این دیدار صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ESPN، تیم ملی آرژانتین بامداد امروز در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر مقابل پرو صف آرایی کرد و در نهایت موفق شد تا این تیم را با یک گل شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین بعد از این بازی در کنفرانس خبری در مورد برد تیمش گفت:

بازی امروز سومین دیدار ما در تنها چند روز بود اما توانستیم آن را به همان شکلی که می خواستیم پیش ببریم. انجام سه بازی پیاپی بسیار خسته کننده است. از نتیجه مسابقه راضی نیستم اما نکته مهم کسب پیروزی و برداشتن قدمی دیگر به سوی صعود به جام جهانی بود. پرو خیلی خوب بازی کرد. آنها رقیبی بسیار سرسخت هستند. به جز صحنه پنالتی معتقدم بازی را کنترل کردیم. پرو بازی خودش را انجام داد. می دانستیم این کار را می کنند و اگر به خاطر پنالتی نبود، به سختی می توانستند به دروازه ما شوت بزنند اما آنها تیم خوبی هستند و کاری را انجام دادند که باید می کردند. البته ما بازی را تحت کنترل داشتیم. 

سرمربی آرژانتین در ادامه در مورد دی ماریا گفت:

دی ماریا خوب بازی کرد و در 20 دقیقه آخر می خواستیم با استفاده از نیکو گونزالز به بازی عمق بیشتری بدهیم اما دی ماریا بازی خوبی داشت. می دانیم او بازیکن خوبی است و عملکردش در این بازی نیز خوب بود. 

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور برترین های قرن با مرتضی یکه: استعفا کردیم ولی اشتباه از ما بود، دهداری همیشه در ذهن من بهترین می ماند پاسخ دبیر کل فدراسیون فوتبال عربستان به ادعای باشگاه پرسپولیس آشنایی با آرتور کوین یامگا، بازیکن مدنظر استقلال ؛ از سری بی ایتالیا تا لیگ پرتغال ایده جنجالی اینفانتینو: برگزاری جام جهانی 2030 در اسرائیل و امارات! بدن ناآماده سمیر نصری، یک ماه پس از خداحافظی با فوتبال / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۰۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم

سرمربی بوروسیا دورتموند تیمش را شایسته کسب پیروزی برابر پاری سن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دانست.

به گزارش ایسنا، بوروسیا دورتموند در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از تیم پاری سن ژرمن پذیرایی کرد.

دورتموند باوجود آنکه وضعیت خوبی در بوندسلیگا ندارد اما در ادامه نتایج درخشان خود در لیگ قهرمانان اروپا با یک گل پاری سن ژرمن را شکست داد تا گام نخست را محکم بردارد.

به نوشته اسپورت، ادن ترزیچ در نشست خبری بعد از بازی گفت:بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و به نظرم با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. می دانستیم که کار سختی برابر تیم پرستاره و آماده پاری سن ژرمن داریم اما خوشبختانه اشتباه نکردیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

او ادامه داد: فرصت های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم. یک گل به ثمر رساندیم اما می توانستیم گل های دیگری هم به ثمر رسانیم و اختلاف را بیشتر کنیم. البته پاری سن ژرمن هم می توانست به گل برسد و آنها هم فرصت های داشتند. به نظرم این نتیجه خوب است و با انگیزه بالایی پای به بازی برگشت خواهیم گذاشت. میزان دوندگی بازیکنان ما بیشتر از حریف بود و این در چنین بازی های ضروری است. برای صعود به ومبلی باید تلاش زیادی از خود نشان داد.

سرمربی بوروسیا دورتموند در پایان گفت: همه آنچه در دیدار برگشت به آن نیاز داریم تساوی است. با یک تساوی به فینال صعود می کنیم البته باید تاکید کنم که در بازی برگشت هم برای پیروزی به میدان خواهیم رفت. اکنون ما  با این پیروزی در شرایط بهتری  قرار داریم و امیدوارم در بازی برگشت هم بتوانیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم.

دیدار برگشت بین دورتموند و پاری سن ژرمن سه شنبه هفته آینده در پارک دو پرنس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترزیچ: حالا فقط یک مساوی تا فینال فاصله داریم
  • ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم
  • انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!
  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا
  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم