Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، لطیف جواهر دشتی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل گفت: برنامه‌های مشترک حفاظت محیط زیست و کانون پرورش فکری سیاهکل در هفته ملی کودک اجرایی شد.

او افزود: در پنجمین روز از این هفته ملی، پرسنل اداره محیط زیست سیاهکل در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری این شهرستان حضور یافتند و به اجرای برنامه برای دانش آموزان مدارس بازدیدکننده پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره محیط زیست سیاهکل ادامه داد: مربیان مرکز و کارشناس محیط زیست برنامه‌های مختلفی از قبیل معرفی محیط بان، حفظ تنوع زیستی و حیات وحش، تفکیک زباله‌ها و حفظ طبیعت را اجرا کردند.

جواهر دشتی تصریح کرد: یکی از محیط بانان که با لباس سازمانی در این مراسم حضور داشت، به خاطره گویی و شرح فعالیت‌های زیست محیطی خود پرداخت و از تمام کودکان دعوت کرد خود را محیط یار و سفیر محیط زیست بدانند.

بیشتر بخوانید

تشکیل کارگاه آموزش زیست محیطی ویژه مربیان پیش دبستانی حال‌ خوش‌ کودکی، رنگ خوش زندگی؛ شعار هفته ملی کودک  اجرای طرح نقاشی دیواری با موضوع بازیافت

شهرستان سیاهکل در ۴۰ کیلومتری مرکز استان گیلان قرار دارد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست گیلان هفته ملی کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محیط زیست در روستای رهنه به مناسبت هفته زمین پاک + تصاویر

همزمان با هفته زمین پاک جمع آوری زباله‌های حاشیه روستای رهنه از توابع شهر تایباد استان خراسان رضوی به همت دانش آموزان، مدیر و دبیران مدرسه شهید مولایی و با حضور دیگر مسئولان انجام شد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضوی

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • لزوم یادآوری اهمیت صنعت بازیافت از طریق آموزش/ سوخت‌ مازوت برای کره زمین سمّ است
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • زمین پاک یکی از ارکان مهم محیط زیست است
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم/ معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • پاکسازی محیط زیست توسط کودکان شهر زاوه در هفته زمین پاک + تصاویر
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • پاکسازی محیط زیست در روستای رهنه به مناسبت هفته زمین پاک + تصاویر
  • پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد