Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کل کشور که در ارمنستان به سر می‌برد، با حضور در زندان آرماویر این کشور درباره شرایط زندانیان ایرانی این زندان و انتقال آنان با مسئولان این زندان گفتگو و تبادل نظر کرد.

خبرگزاری میزان - دادستان کل کشور که در ارمنستان به سر می‌برد، با حضور در زندان آرماویر این کشور درباره شرایط زندانیان ایرانی این زندان و انتقال آنان با مسئولان این زندان گفتگو و تبادل نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری که برای سفری سه روزه به ایروان سفر کرده است،  در زندان آرماویر حضور یافت و ضمن دیدار با زندانیان این زندان از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

دادستان کل کشور در این بازدید علاوه بر گفتگو با زندانیان ایرانی این زندان، درباره مشکلات زندانیان و همچنین انتقال هر چه سریع‌تر آنان با مسئولین زندان گفتگو کرد.

کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های زندانیان و فرایند صدور حکم از دیگر محور‌های رایزنی‌های دادستان کل کشور با مسئولان زندان آرماویر ارمنستان بود.

دادستان کل کشور را در این بازدید عباس بدخشان ظهوری سفیر کشورمان در ارمنستان همراهی می‌کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادستان کل کشور ارمنستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان کل کشور ارمنستان دادستان کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 خروج اتوبوس ایرانی از جاده در محور گوریس-قاپان واقع در جنوب ارمنستان منجر به جان باختن ۵ ایرانی و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد. تصاویر این حادثه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • تصاویر تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند