Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@19:36:15 GMT

زن و مرد موبایل قاپ در تله پلیس پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۱۳۹۴

زن و مرد موبایل قاپ در تله پلیس پایتخت

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زن و مردی که در غرب تهران موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد.

به گزارش ایران انلاین ،سرهنگ " جلیل موقوفه ای "  اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی واحد های عملیاتی در غرب تهران فعال بودند که گشت انتظامی کلانتری ۱۰۵ سنایی به یک موتورسیکلت با ۲ سرنشین مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران کلانتری پس از اقدامات اطلاعاتی و گرفتن استعلام از پلاک موتورسیکلت مذکور متوجه شدند، وسیله نقلیه مذکور سرقتی بود و سرنشینان آن سارقان حرفه ای غرب تهران هستند.
سرهنگ موقوفه ای ادامه داد: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله متواری شدند که ماموران کلانتری ۱۰۵ سنایی در یک تعقیب و گریز طولانی با رعایت قانون بکارگیری سلاح با شلیک چند تیر هوایی ۲ سارق زن و مرد را بازداشت کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران  تصریح کرد: ماموران کلانتری در بازرسی بدنی از متهمان ۳ گوشی موبایل سرقتی کشف و سارقان در بازجویی ها به جرم خود مبنی بر ۲۰ فقره موبایل قاپی از شهروندان در غرب تهران اعتراف کردند.
سرهنگ موقوفه ای در پایان خاطرنشان کرد: پرونده متهمان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: غرب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج

 سرهنگ محمدرضا زارعی گفت: برابر گزارش واصله به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سنندج مبنی بر حفاری غیرمجاز در زمین‌های زراعی یکی از روستا‌های اطراف شهرستان، بررسی‌ها و تحقیقات در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: با همراهی یگان حفاظت شهرستان و کارشناس باستان‌شناسی و همکاری پاسگاه انتظامی بخش سیروان دو نفر در محدوده حفاری غیرمجاز با هویت بومی شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه از متهمان یک دستگاه موتور برق و سه عدد میله فلزی کشف و ضبط شد، افزود: متهمان اقدام به حفر یک چاله به عرض ۱.۵ متر و عمق ۵ متر به قصد کشف اشیای تاریخی کرده بودند.

سرهنگ زارعی عنوان کرد: پرونده قضایی عوامل دستگیر شده تشکیل و این موضوع از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • رفع خطر از ۲۱۲ محل حادثه خیز تهران | ساخت پهلوگاه‌های اضطراری در بزرگراه‌های تهران
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان