Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد مدافع اتریشی باشگاه رئال مادرید مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار مقابل شاختار نداشته باشد.

با وجود این که داوید آلابا با مصدومیت بر اسپانیا برگشته اما به نظر می رسد مصدومیت این بازیکن جدی نباشد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، داوید آلابا، مدافع اتریشی تیم رئال مادرید در دیدارهای ملی پیش رو از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و در حالی که این بیم وجود داشت که این مدافع بازی های پیش روی تیمش از جمله دیدار رئال مادرید در لیگ قهرمانان مقابل شاختار دونتسک را از دست بدهد اما کادر پزشکی رئال مادرید انتظار دارد این بازیکن مشکلی برای حضور در دیدار مقابل شاختار نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی های پزشکی انجام شده روی زانوی آلابا در روز پنجشنبه در مادرید نشان داده است که مصدومیت این بازیکن چندان جدی نیست.و گویا فقط یک ضربه محکم به پای آلابا وارد شده است که این درد نیز تا روز بازی مقابل شاختار از بین خواهد رفت. نکته خوب دیگر برای رئال مادرید این است که با توجه به این که دیدار این هفته سفیدپوشان مادرید در لالیگا به خاطر بازی های دیر هنگام بازیکنان ملی پوش اتلتیک بیلبائو در آمریکای جنوبی به زمان دیگری موکول شده است، کارلو آنچلوتی نیازی ندارد به بازیکنان ملی پوشش فشار مضاعف وارد کند.

داوید آلابا نیز تا روز بازی مقابل شاختار این فرصت را دارد تا با استراحت خودش را آماده بازی کند چرا که کارلو آنچلوتی علاقه زیادی دارد تا از این مدافع در دیدار لیگ قهرمانان استفاده کند.

 

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور برترین های قرن با مرتضی یکه: استعفا کردیم ولی اشتباه از ما بود، دهداری همیشه در ذهن من بهترین می ماند شماره فرهاد مجیدی به آرش رضاوند رسید، پیراهن مهدی قائدی به امین قاسمی نژاد پاسخ امیرحسین زارع، قهرمان ایرانی سنگین وزن جهان به کری خوانی غول امریکایی ایده جنجالی اینفانتینو: برگزاری جام جهانی 2030 در اسرائیل و امارات! بدن ناآماده سمیر نصری، یک ماه پس از خداحافظی با فوتبال / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل شاختار رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های برتر رئال مادرید مقابل کادیز / فیلم

صفحه رئال مادرید ویدیویی از گل های برتر این باشگاه مقابل کادیز را منتشر کرده است.

دانلود (5.9MB)

دیگر خبرها

  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • گل های برتر رئال مادرید مقابل کادیز / فیلم
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • مهارت های تدافعی برتر لنی یورو، مدافع فرانسوی مدنظر رئال مادرید / فیلم
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز
  • پرچم پرسپولیس به آلیانز آرنا رسید؛ یادگاری پیش از بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ! + عکس
  • کارلو آنچلوتی: کورتوا مقابل کادیز بازی می کند و لونین مقابل بایرن مونیخ
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید