Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@00:53:19 GMT

خلیج فارس مواج و متلاطم می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۱۸۵۵

خلیج فارس مواج و متلاطم می‌شود

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از اواخر وقت امروز تا ظهر فردا در فاصله دور از سواحل شمالی استان به سبب افزایش سرعت باد شمال غربی دریا تا حدودی متلاطم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از بعد از ظهر روز یکشنبه تا اواخر هفته آینده به سبب وزش باد شمال غربی، دریا به تناوب مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: برای ساعات آینده آسمان بوشهر صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد بر روی دریا و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال شرقی گاهی جنوب غربی، با سرعت هشت تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و در فراساحل شمالی گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی افزود: ارتفاع موج دریا بین ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در فرا ساحل شمالی طی امشب تا صبح فردا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 5328080

منبع: مهر

کلیدواژه: خلیج فارس بوشهر خلیج فارس ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه شیراز واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی عکس استانها ایلام شیوع کرونا یادروز حافظ گرگان مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش های رگباری در فارس تا عصر فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، هنرپیشه کارشناس هواشناسی فارس اعلام کرد : بارش های رگباری تا عصر فردا در برخی مناطق استان فارس ادامه دارد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادامه بارش های رگباری در فارس تا عصر فردا
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • افزایش سرعت بادجنوب غربی/ تنگه هرمز متلاطم است
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی