Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال درباره وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه‌ها توضیح داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سازمان لیگ فوتبال، فریبرز محمودزاده مدیر کمیته نقل و انتقالات این سازمان اظهار کرد: سازمان لیگ خود را موظف به اجرای قوانین و دقیق مقررات می‌داند و هیچ گونه دخالتی در آرای صادره از کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ندارد لذا چگونگی باز شدن یا محدودیت پنجره نقل و انتقالات باشگاه‌ها در عرصه داخلی بر اساس آرای صادره از کمیته تعیین وضعیت بوده و سازمان لیگ بعد از صدور رای در کمیته تعیین وضعیت و ابلاغ دبیر کل محترم فدراسیون فوتبال برای ثبت قراردادها و صدور مجوز بازی با رعایت سایر شرایط نقل و انتقالاتی اقدام‌ می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، علی دایی، سرمربی پیشین سایپا در گفت‌وگو با ایسنا نسبت به باز بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه سایپا به سازمان لیگ اعتراض کرد. او درباره این موضوع و این که گفته می‌شود باشگاه سایپا برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش، چک ضمانت به سازمان لیگ فوتبال داده است، اظهار کرده بود: سازمان لیگ نمی‌تواند درباره حق من تصمیم بگیرد و چنین کاری کند. چنین کاری غیر قانونی است. آقایان باید پول من را پرداخت کنند. مگر من با کمیته وضعیت یا سازمان لیگ قرارداد بسته بودم؟ من با باشگاه سایپا قرارداد امضا کرده بودم. بیش از دو سال زمان می‌گذرد و پول من را پرداخت نکرده‌اند و تا زمانی که پول من را بر اساس حکم کمیته استیناف پرداخت نکنند، رضایت نمی‌دهم.

با این حال با توجه به توضیحات مدیر کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ شاید بتوان گفت که حکم محکومیت سایپا بر اساس شکایت علی دایی در کمیته تعیین وضعیت به سازمان لیگ ابلاغ نشده و به همین دلیل پنجره نقل و انتقالاتی سایپا باز است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پنجره نقل و انتقالاتی پنجره نقل و انتقالات کمیته تعیین وضعیت سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به ایستگاه پایانی اش نزدیک شده و در حالی که انتظار می رود فدراسیون فوتبال توجه و اهتمام بیشتری به این مهم داشته باشد اما متاسفانه در برنامه بازی ها کم توجهی شده به طوری که بازی تیم های مدعی صعود همزمان برگزار نمی شود. طبق برنامه اعلام شده در هفته بیست و چهارم، بازی حساس و تعیین کننده تیم های شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن با فاصله 30 دقیقه ای بعد از بازی تیم های نیروزی زمینی و شهدا بابلسر برگزار می شود.شاید دلیل ان شرایط اب و هوایی ماهشهر است. به هرحال بهتر بود مسئولان برگزاری مسابقات برای به وجود نیامدن شائبه و برقراری عدالت ساعت تمام بازی ها را در یک زمان اعلام می کردند.

البته شنیده شده که باشگاه نیروی زمینی مراتب اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال اعلام خواهد کرد.آن ها ها مدعی شده اند که اگر ساعت بازی در ماهشهر تغییر نمی کند حداقل زمان بازی آن ها با شهدا بابلسر با ساعت بازی شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن همزمان شود.

تیم های نیروی زمینی، ستارگان بهمن و شهرداری ماهشهر در سه هفته پایانی شانس صعود مستقیم به لیگ دسته اول یا حضور در پلی اف را دارند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899744

دیگر خبرها

  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟