Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع عمومی عادی و فوق العاده صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون با هدف بررسی عملکرد مالی سال ۱۳۹۹ و تصویب بودجه سال ۱۴۰۱ با حضورعبدالملکی به عنوان رییس مجمع، محمدکبیری معاون امور تعاون، اعضای هیئت مدیره صندوق و اعضای مجمع عمومی (وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت صنعت، معدن و تجارت)، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجمع با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقررشد سقف ضمانت نامه برای تعاونی‌های کارآفرین پیشرو به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر اعضای مجمع در این نشست با تقدیر از عملکرد صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون به بیان نکات مهمی پیرامون فعالیت‌های صندوق و همچنین برنامه‌های آتی اشاره کرد.

در این جلسه مهدی حسین نژاد مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، گزارشی از فعالیت‌های صندوق را در سال ۱۳۹۹ ارائه کرد.

حسابرس مستقل و بازرس قانونی (سازمان حسابرسی) گزارشی از نحوه عملکرد و صورت‌های مالی شامل سود و زیان و تراز نامه ارائه داد و نظر نهایی حسابرس درخصوص صورت‌های مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ مطلوب اعلام شد.

در این نشست مجمع عمومی فوق العاده صندوق نیز برگزار شد که نمایندگان اعضای مجمع، نقطه نظرات خود را خصوص بودجه سال ۱۴۰۱ صندوق مطرح کردند و در پایان این جلسه بودجه سال ۱۴۰۱ به تأیید اعضای مجمع رسید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی تامین اجتماعی صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون اعضای مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع وارس ۱۴۰۳ | چه میزان سود تصویب شد؟

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز مجمع عمومی عادی سالیانه(نوبت دوم) شرکت سرمایه گذاری ارس صبا با حضور سهامداران برگزار شد. در این مجمع گزارش فعالیت هیئت مدیره منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲، گزارش حسابرس اصلی و مصوبات مجمع مورد بررسی قرار گرفت: ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J1a

دیگر خبرها

  • حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان
  • مجمع وارس ۱۴۰۳ | چه میزان سود تصویب شد؟
  • افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صنایع کوچک
  • افزایش ۲ برابری ضمانت‌نامه‌های اعتباری و غیراعتباری صندوق سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزایش یافت
  • افزایش ۲ برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • در راستای جهش تولید؛ افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌ها
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد