Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش منابع خبری انگلیس، نتایج تست پی‌سی‌آر هزاران بیماران مبتلا به کرونا در این آزمایشگاه درحالی منفی اعلام شده است که نتیجه آزمایش آن‌ها با استفاده از کیت‌های خانگی مثبت بوده است. سازمان ملی خدمات انگلیس قرار است در این زمینه تحقیق کند.

وزارت بهداشت انگلیس می‌گوید که نتایج آزمایش‌های پی‌سی‌آر دقیق‌تر از کیت‌های خانگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق دستورالعمل دولت نتیجه آزمایش پی‌سی‌آر نسبت به تست‌های خانگی برتری دارد و به این ترتیب اگر نتیجه پی سی آر منفی باشد نیازی به قرنطینه نیست.

این درحالیست که آژانس امنیت بهداشت انگلیس اعلام کرد نتیجه آزمایش پی‌سی‌آر حدود ۴۳ هزار نفر در جنوب غرب این کشور اشتباه بوده است. دکتر «ویل ولفر» یکی از اعضای ارشد این نهاد انگلیسی گفت: ما موقتا آزمایش کرونا در این مرکز را تا تکمیل روند تحقیقات معلق کرده‌ایم. هنوز مدرکی وجود ندارد که تست‌های پی‌سی‌آر یا کیت‌های خانگی مشکل دارند و مردم باید نسبت به استفاده از آن ها اطمینان داشته باشند.

با این حال کارشناسان نسبت به ظهور سویه جدید کرونا که توسط کیت‌های فعلی قابل شناسایی نیست هشدار داده‌اند. دکتر «کیت یِیتس» از دانشگاه «بَث» در این باره می‌گوید: نتیجه آزمایش حدود ۴۳ هزار نفر اشتباه درآمده است و این اصلا شبیه به یک اشتباه نیست. بسیاری از این افراد ناگزیر به مدرسه یا محل کار رفته اند و به طور بالقوه دیگران را مبتلا کرده‌اند. به همین خاطر احتمالا آمار مبتلایان افزایش یافته است.

  «الن مک‌نالی» استاد علوم پزشکی دانشگاه بیرمنگهام هم می‌گوید: دولت باید خیلی سریع و شفاف اعلام کند که مردم به کدام آزمایش اعتماد کنند. وی توصیه کرد که افراد دچار بیماری‌های ریوی از خانه خارج نشوند. همچنین اگر کسی دارای علائم کرونا است و نتیجه آزمایش کیت خانگی او مثبت شد، باید مبنا را بر ابتلا به کرونا بگذارد.

این مساله در حالی خبر ساز شده است که گزارش اخیر مجلس عوام انگلیس نشان می‌دهد که واکنش دولت این کشور به بحران کرونا و اعتقاد به «مصونیت گله‌ای» منجر به مرگ‌ومیر بیشتر و رقم خوردن بدترین شکست نظام سلامت عمومی این کشور شد.

طبق آخرین آمار منتشر شده بالغ بر ۴۵ هزار نفر در انگلیس طی یک شبانه روز گذشته به کرونا مبتلا شده و ۱۳۸ هزار و ۲۳۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا تست کرونا واکسن انگلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تست کرونا واکسن ویروس کرونا تست کرونا واکسن انگلستان نتیجه آزمایش پی سی آر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد

به گزارش همشهری آنلاین، روز گذشته آلمان از دستگیری «ژیان گو» به ظن جاسوسی برای دولت چین خبر داده بود.

دادستان‌های آلمان ادعا کرده‌اند «گو» که فعالیت خود را به عنوان دستیار برای «ماکسیمیلیان کراه»، عضو راست‌گرای آلمانی‌تبار پارلمان اروپا ثبت کرده از کارکنان «یکی از سرویس‌های جاسوسی چین» است.

طبق ادعای این دادستان‌ها «گو» که تبعه آلمان است اطلاعات پارلمان اروپا را به چین منتقل کرده و در جهت خدمت به نهادهای اطلاعاتی چین از «مخالفان دولت چین جاسوسی کرده است.»

کد خبر 846778 منبع: فارس برچسب‌ها جاسوسی خبر ویژه اتحادیه اروپا چین پارلمان اروپا

دیگر خبرها

  • تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • پیشرفت چشمگیر ایران در کنترل بیماری مالاریا / پیشتازی در گسترش نظام تشخیص آزمایشگاهی
  • تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی
  • تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه
  • پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم
  • آزمایش چشم آلزایمر را ۱۲ سال قبل از بروز علائم پیش بینی می کند
  • آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ | باورهای اشتباه مردم درباره آبلیموهای سنتی
  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی