Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نعمتی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان نیر افزود: ممالک اسلامی باید با گسترش دانشگاه‌ها، رفع زمینه‌های شبهه و اختلاف، انتشار نظریه‌های تقریبی و ایجاد کرسی‌ها و گفتگوهای علمی، اتحاد اسلامی در سرزمین های خود را رقم بزنند.

وی به تبیین ابعاد وحدت آفرین اشاره کرد و گفت: از نظر سیاسی با تدوین منشور وحدت میان کشورهای اسلامی و تعیین مجازات برای تفرقه افکنی می‌توان زمینه‌های اتحاد را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعمتی گفت: از نظر اقتصادی نیز می‌توان با تاسیس بازار مشترک اسلامی، توسعه روابط اقتصادی، تقویت صنعت گردشگری اسلامی  و یکپارچه‌سازی نظام بانکداری در کشورهای اسلامی مانع نفوذ دشمنان در جهان اسلام شد.

وی به تلاش‌های امامین انقلاب اشاره کرد و گفت: امامین انقلاب اسلامی پرچمدار گفتمان وحدت و تقریب مذاهب در جهان اسلام هستند.

خطیب جمعه نیر  به اهمیت تقویت روابط اقتصادی با همسایگان تاکید کرد و گفت: اگر می‌خواهیم کشور اقتصادی قوی داشته باشد، باید بازار مشترک همسایگان را مد نظر قرار دهیم و دراین صورت است که موفق خواهیم شد.

حجت الاسلام نعمتی با انتقاد از عملکرد بانک‌ها در راستای ارائه تسهیلات به متقضایان خواستار ساماندهی بانک‌ها و نظارت جدی بر عملکرد آنها بخصوص بانک‌های موجود در شهرستان نیر شد.

امام جمعه شهرستان نیر به  شهادت نمازگزاران بی گناه شیعه در افغانستان توسط داعش اشاره کرد و گفت: احیای داعش، نقطه امید و اتکای آمریکا در افغانستان است

وی از برجام بعنوان جزئی از سیاست خارجه ایران نام برد و گفت: ایران در مذاکرات برجام عجله ندارد چرا که برجام همه سیاست خارجه ایران نیست.

حجت الاسلام نعمتی به نقشه راه اقتصادی دولت سیزدهم نیز اشاره کرد و گفت: دولت در راستای اجرایی شدن نقشه راه اقتصادی سریع اقدام نماید تا شاهد کاهش قیمت‌ها ، مناسب شدن وضعیت معیشت مردم ، مسکن و دیگر موارد شویم.

وی گفت: مهار پایدار تورم، معیشت مردم، مبارزه با مفاسد اقتصادی، رشد اشتغال زا، نظارت بر بانک ها و مسکن و ارتقای جایگاه بین المللی اقتصاد ایران بخشی از نقشه اقتصادی دولت سیزدهم است.

امام جمعه نیر درادامه با اشاره به نامناسب بودن روکش آسفالت خیابان اصلی شهر نیر و آسفالت نشدن راههای روستایی بخصوص راه روستای تکبلاغ بعد از چندین بار زیرسازی این مسیر از مسئولان ذیربط خواست تا مساعد بودن شرایط آب و هوایی اقدام به اجرایی کردن روکش آسفالت موارد ذکر شده کنند 

وی همچنین از تلاش‌های شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی در برقراری امنیت، مبارزه با مواد مخدر، قاچاق کالا و ترویج برنامه های اسلامی و فرهنگی  قدردانی کرد و گفت: تجلیل از حافظان قران کریم نیروی انتظامی کار خدایی و انقلابی بود.

نیر در جنوب شرق اردبیل واقع است.

شهرستان نیر در جنوب شرق اردبیل واقع است.

برچسب‌ها استان اردبیل ستاد اقامه نماز کشور اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل ستاد اقامه نماز کشور اردبیل استان اردبیل ستاد اقامه نماز کشور اردبیل شهرستان نیر بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است

معاون اول رئیس‌جمهور گسترش روابط با آفریقا را راهبرد اساسی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: تعاملات اقتصادی و سیاسی تهران با کشورهای دوست و همچنین جهان براساس راهبرد برد-برد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد مخبر عصر _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا در دیدار «کنستانتینیو چیونگا» معاون رئیس جمهور زیمباوه با اشاره به ظرفیت‌های بسیار زیاد دو کشور برای تأمین و گسترش همکاری‌های فی مابین افزود: تعاملات اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است.

معاون اول رئیس جمهور تبادلات علمی و دانشجویی، توسعه حمل و نقل و حل مسائل مالی و بانکی برای تسهیل روابط بخش خصوصی دو کشور را از دیگر زمینه‌های همکاری‌های ایران و زیمباوه برشمرد و تأکید کرد: دو کشور باید با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند و نیاز به ارز کشور سوم که دشمن مشترک دو ملت هم است، وجود ندارد و در این راستا باید برنامه مشترک و جامع ۱۰ ساله همکاری دو کشور تهیه و پیگیری و همچنین تفاهم نامه‌ها و قراردادهای امضا شده هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

کنستانتینو چیونگا معاون رئیس جمهور زیمباوه نیز با اشاره به توسعه روابط دیپلماتیک دو کشور از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: ایران و زیمباوه در یک مسیر حرکت می‌کنند و با وجود جدایی و مسیر طولانی جغرافیایی، اهداف مشترک بسیار زیادی در برابر نظام سلطه دارند.

وی همچنین با محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و تسلیت شهادت سرداران سپاه در این حمله تأکید کرد: تحریم‌های گسترده کشورهای غربی برای از بین بردن استقلال ایران و زیمباوه بوده است اما دو کشور می‌توانند با تعمیق روابط خود تحریم‌های دشمنان دو ملت را خنثی کنند.

وی همچنین با تأکید بر اجرای ۱۲ تفاهم نامه امضا شده بین ایران و زیمباوه در دولت سیزدهم تصریح کرد: پیشرفت‌های شرکت‌های دانش بنیان و بخش خصوصی جمهوری اسلامی بسیار چشمگیر بوده است و به دنبال تقویت زیرساخت‌های همکاری دو جانبه براساس راهبرد برد-برد و بهره گیری از ظرفیت‌های ایران در زمینه‌های معدنی، انرژی، سلامت، پزشکی، کشاورزی، آبیاری مدرن و امنیت غذایی هستیم.

کد خبر 748539

دیگر خبرها

  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست راهبرد برد- برد است
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است