Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

در نیمه نخست سال جاری تردد ناوگان باری از پایانه های مرزی آذربایجان غربی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۵ درصد رشد دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از صداوسیما مرکزآذربایجان غربی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی درتشریح این خبر  گفت : در نیمه نخست سال جاری میزان تردد ناوگان باری از پایانه های مرزی استان در مجموع بالغ بر ۱۷۰ هزار دستگاه بوده که این مقدار در مقایسه با تردد افزون بر ۹۲ هزار دستگاه مدت مشابه سال قبل رشد ۸۵ درصدی را نشان میدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروغ فاریابی گفت : میزان ورود ناوگان باری به پایانه های مرزی استان تا پایان شهریور سال جاری نزدیک به ۸۷ هزار دستگاه و همچنین میزان خروج ناوگان باری از پایانه های مرزی استان نیز طبق آماردر همین مدت نزدیک به ۸۴ هزار دستگاه بوده است.

وی اظهار کرد: بیشترین افزایش تردد ناوگان باری در شش ماهه اول سال جاری و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته متعلق به پایانه مرزی سرو با ۱۵۲ درصد افزایش تردد است درحالیکه طبق آمار در همین مدت تردد ناوگان باری از پایانه مرزی پلدشت با توجه به برخی مشکلات از جمله اخذ عوارض و مالیات بیشتر ، ۳۰ درصد کاهش را نشان می دهد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ناوگان باری پایانه مرزی پلدشت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی پایانه مرزی سرو ناوگان باری از پایانه های مرزی تردد ناوگان باری از پایانه هزار دستگاه سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله - آغبند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی امانی در بازدید از محل ساخت پایانه کلاله - آغبند در نقطه صفر مرزی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان اظهار کرد: تقسیم کار بین دو کشور به این ترتیب است که جمهوری اسلامی ایران پایانه مرزی را احداث کرده و جمهوری آذربایجان نیز به موازات آن پل روی رودخانه ارس را می‌سازد.

وی با بیان اینکه فاز اول این پایانه و پل روی رودخانه در مدت یک سال ساخته خواهد شد افزود: این طرح از اول امسال آغاز شده و در دو طرف مرز دو‌ همسایه با اراده کافی مصمم هستند تا در مدت معین کار را به سرانجام برسانند.

امانی با بیان اینکه برای آزادسازی زمین و پیش بینی سایت موقت ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه در نظر گرفته شده است تصریح کرد: کل این پایانه در زمینی به مساحت ۱۹ هکتار ایجاد خواهد شد که در فاز اول هشت هکتار در حال آماده سازی است.

رئیس سازمان راهداری کشور گفت: این طرح در قالب شبکه بزرگراهی ایران راه با هدف افزایش ترانزیت اجرا می‌شود و در این زمینه قرار است جاده نوردوز به کلاله را نیز چهار بانده کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قرارداد اولیه با پیمانکار برای چهاربانده کردن این مسیر ۱۰۷ کیلومتری حدود پنج هزار میلیارد تومان است افزود: پیش بینی می‌شود پس از ساخت گذرگاه ارس و پایانه مرزی کلاله - آغبند بخش زیادی از ترانزیت کشور همسایه جمهوری آذربایجان از این مسیر اتفاق بیفتد.

دیگر خبرها

  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله - آغبند
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه