Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@07:13:41 GMT

سولسشر: به لستر فکر می کنیم نه به لیورپول

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۳۶۲۸

سولسشر: به لستر فکر می کنیم نه به لیورپول

سرمربی منچستر معتقد است باید بازی به بازی پیش بروند و مهمترین مساله بازی برابر لسترسیتی است.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فردا در زمین لسترسیتی به میدان خواهد رفت. دو هفته قبل یونایتد در زمین خود به استون ویلا باخت و فردا دیگر حق اشتباه ندارد. یونایتد هفته بعد باید میزبان لیورپول باشد ضمن اینکه چهارشنبه نیز باید در لیگ قهرمانان به مصاف آتالانتا برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد در نشست خبری این بازی گفت:« امسال بازیکنان خوبی در فاز تهاجمی جذب کرده ایم و آمار گلزنی مان نیز بهتر شده است. باید همچنان هجومی کار کنیم و این در ذات منچستر است. البته که باید خوب هم دفاع کنیم و مثل یک تیم متحد باشیم. باید در زمین سختکوش باشیم و کار را برای حریفان دشوار کنیم. بازی به بازی پیش می رویم. ابتدا به لستر و سپس به آتالانتا و لیورپول فکر خواهیم کرد. هر بازیکنی دوست دارد برابر بهترین تیم ها بازی کند و سه بازی پیش روی ما نیز برابر تیم های خوب و قدرتمندی خواهد بود. انگیزه تیم را بالا می بینم.»

 

لسترسیتی در رده 13:« شاید خوب نتیجه نگرفته باشند ولی در شروع فصلیم و برای نتیجه گیری زود است. لستر در لیگ اروپاست و تا به اینجا تقویم فشرده ای داشته است. خوب خرید کرده اند و بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارند. معتقدم به کمی زمان نیاز دارند و برای من تیم قابل احترامی هستند. همیشه بازی های دشوای برابر این تیم داریم.»

 

وضعیت بازیکنان:« در فیفا دی ها همیشه دست به دعا هستیم تا بازیکنان مصدوم نشوند. متاسفانه رافا واران مصدوم شده و چند هفته با ما نخواهد بود ولی ویکتور لیندلوف و اریک بایی مشکلی ندارند و این خبر خوبی برای ماست. فرد و کاوانی امروز صبح بازی کردند و پروازی طولانی خواهند داشت، پس نمی توانیم روی آنها برای بازی با لستر حساب کنیم. هر دو برای بازی با آتالانتا در دسترس خواهند بود. هری مگوایر هم امروز صبح کار روی چمن را آغاز کرد و این اولین تمرین او روی چمن پس از چند هفته بود.»

 

منچستر یونایتد لیورپول اوله گونار سولسشر لستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد لیورپول اوله گونار سولسشر لستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی فرعون در لیگ جزیره

محمد صلاح با درخشش در دیدار برابر تاتنهام یک رکورد جدید را در تاریخ لیگ جزیره به نام خود به ثبت رساند.

به گزارش ایسنا، لیورپول در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف تاتنهام رفت و توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند.
ستاره لیورپول در این بازی محمد صلاح بود که توانست یک گل به ثمر رساند و دو پاس گل هم بدهد.
صلاح با دو پاس گلی که در این بازی داد یک رکورد جدید را در تاریخ لیگ برتر انگلیس به ثبت رساند.
او شمار پاس گل‌های خود را در فصل جاری به عدد ۱۰ رساند تا به نخستین بازیکن در تاریخ لیگ جزیره تبدیل شود که در سه فصل پیاپی توانسته رکورد ۱۰ پاس گل و ۱۰ گل یا بیش‌تر از ۱۰ گل را به ثبت رساند.
این بازیکن مصری در فصل جاری ۱۸ گل برای لیورپول در لیگ جزیره زده است و ۱۰ پاس گل هم داده است.
اختلاف اخیر محمد صلاح با یورگن کلوپ باعث شده تا گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی او از قرمز پوشان آنفیلد در تابستان زیاد باشد البته او بلافاصله بعداز درگیری لفظی با کلوپ در ترکیب اصلی به میدان رفت و درخشید و به نظر می‌رسد که مشکل او حل شده است.
او یک فصل دیگر با لیورپول قرار دارد و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه به شمار می‌آید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی فرعون در لیگ جزیره
  • خلاصه بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • (ویدئو) خلاصه بازی لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام؛ انتقام بازی رفت گرفته شد
  • گل های بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیک برتر انگلیس 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی لیورپول ۴ - تاتنهام ۲
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست
  • بدترین خبر ممکن: احتمال غیبت کاپیتان یونایتد
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید