Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@14:33:36 GMT

رییس هیات نجات غریق و غواصی هرمزگان انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۳۹۶۶

رییس هیات نجات غریق و غواصی هرمزگان انتخاب شد

به گزارش عصر جمعه ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق و غواصی هرمزگان با حضور مهدی حیدری رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور، محمود رضا امیاری مدیرکل ورزش وجوانان استان، مظفر خادمی معاون امور ورزشی اداره کل و اعضای مجمع در سالن دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی هفت نفر کاندیدا ثبت نام کرده بودندکه ۲ کاندیدا قبل از رای گیری انصراف دادند و رای گیری با پنج کاندیدابرگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان «حسین سرپاش» از مجموع ۱۵رای ماخوذه با کسب ۱۰ رای به عنوان رییس جدید هیات نجات غریق و غواصی استان هرمزگان انتخاب شد. 

برچسب‌ها فدراسیون نجات غریق هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون نجات غریق هرمزگان بندرعباس فدراسیون نجات غریق هرمزگان بندرعباس نجات غریق و غواصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین

ایسنا/هرمزگان هیات اقتصادی-تجاری استان هرمزگان وارد کشور چین شد و قراردادی جهت خرید مکنده برای جلوگیری از وقوع حریق در خطوط تولیدی واحدهای تولیدی پلاستوفوم منعقد شد.

در اولین روز از سفر هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به چین، اعضاء این هیات در بدو ورود مورد استقبال گرم سرکنسول در فرودگاه قرار گرفتند.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صمت هرمزگان در این باره اظهارکرد: پس از استقرار هیات تجاری، ترتیبی برای مذاکره یکی از واحدهای تولیدی پلاستوفوم جهت اصلاح خط تولید داده شد.

وی افزود: خطوط تولیدی این نوع از واحدها به دلیل دارا بودن نوع خاصی از مکنده‌ها مشکلاتی اعم از ایجاد حریق در خطوط تولید دارد که نیاز به اصلاح آنها یکی از اولویت‌ها محسوب می‌شد.

قاسمی بیان کرد: پس از مذاکرات واحد تولیدی استان هرمزگان با طرف چینی جهت اصلاح خطوط تولیدی از جمله مکنده در راستای جلوگیری از ایجاد حریق در این واحدها، مذاکره به خرید منجر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد