Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@20:38:44 GMT

شماره های عجیب و ناهماهنگ استقلالی ها (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۴۳۴۳

در دیدار دوستانه امروز میان شاگردان مجیدی و تیم ملی دانشجویان، شماره پیراهن و شورت ورزشی تعدادی از بازیکنان استقلال متفاوت بود.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در آخرین بازی دوستانه خود پیش از آغاز فصل جدید از رقابت های لیگ برتر، به مصاف تیم ملی دانشجویان رفت. این بازی که پشت درب های بسته و بدون پوشش رسانه هایی غیر از کانال رسمی باشگاه استقلال برگزار شد، با تک گل لحظات پایانی محمد اوسانی به سود دانشجویان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما نکته عجیبی که در تصاویر منتشر شده از این بازی خودنمایی می کرد، تفاوت میان شماره پیراهن بازیکنان با شماره ای بود که روی شورت ورزشی آنها درج شده بود. به طور مثال، روزبه چشمی که پس از یک سال به جمع آبی ها بازگشته بود و با پیراهن شماره 5 بازی می کرد، روی شورت او عدد 79 درج شده بود. شماره ای که متعلق به سبحان خاقانی است.

 

 

 

شماره پیراهن سیاوش یزدانی و جعفر سلمانی نیز با شماره روی شورت ورزشی آنها فرق داشت. یزدانی در حالی که شماره 4 را بر تن کرده بود، روی شورت ورزشی خود شماره 19 را داشت که بر تن عارف آقاسی بود. جعفر سلمانی نیز با پیراهن شماره 59 به میدان رفت در حالیکه شورت ورزشی شماره 17 را داشت که البته این شماره به بازیکن خاصی تعلق ندارد.

 

 

 

 

به هر شکل در آستانه آغاز لیگ برتر، این ناهماهنگی کمی عجیب به نظر می رسد. شاگردان فرهاد مجیدی باید در نخستین دیدار خود در رقابت های لیگ برتر، به مصاف هوادار تهران بروند.

تمرینات استقلال استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تمرینات استقلال استقلال تهران شورت ورزشی روی شورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم رفت و در ضربات پنالتی به حریف خود باخت. پرسپولیس در حالی از این رقابت‌ها حذف شد که در طول بازی ۲ بار از حریف خود با اختلاف ۲ گل پیش افتاد، اما تلاش بازیکنان آلومینیوم و همچنین اشتباهات خط دفاعی پرسپولیس باعث شد تا بازی مساوی و به ضربات پنالتی بکشد.

در ضربات پنالتی هم وحید امیری پنالتی خود را خراب کرد تا آلومینیوم به برتری برسد و راهی مرحله بعد شود.

این اولین بار نبود که وحید امیری در یک بازی حساس پنالتی خراب می‌کند. او پیشتر هم در سال ۲۰۱۵ و در جام ملت‌های آسیا در استرالیا و در دیدار ایران مقابل عراق پنالتی خود را به تیرک زد تا کاپیتان عراق با گل کردن ضربه خود صعود تیمش را مسجل کند.

آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی و استقلال درباره آن بازی اینگونه تعریف می‌کند: پس از بازی و حذف شدن ما وحید حال خوبی نداشت. ما در هتل بودیم و من به عنوان بزرگتر تیم به اتاق وحید رفتم تا حالش را بپرسم. او خیلی دپرس بود و گریه می‌کرد. همان لحظه بازی امارات و ژاپن در حال برگزاری بود و جالب اینجاست که به پنالتی هم کشیده بود. در آن لحظه کیسوکه هوندا بازیکن با تجربه و معروف ژاپن پنالتی اش را به بیرون زد. من برای اینکه حال و احوال وحید امیری را عوض کنم به او به شوخی گفتم: هوندا ضربه اش را خراب کرد، تو که موتور براوو هم نیستی. پس گریه نکن.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • طرح لو رفته از پیراهن اول رم در فصل 25-2024 / عکس
  • کالا‌ها و خدمات ورزشی شناسنامه دار شدند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست