Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان سراسر کشور با حضور مسئولان کشوری و استانی و جمعی از ورزشکاران، پیشکسوتان و مرشدان برگزار شد.

این دوره از مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای با حضور ۲۸ تیم استانی و رقابت ۲۱۰ زندانی ورزشکار به‌مدت دو روز در مشهد برگزار شد، در پایان این دوره از مسابقات در رتبه‌بندی مجموع کلی تیم خراسان رضوی با ۱۲۱ امتیاز مقام اول، تیم استان زنجان با ۱۱۰ امتیاز مقام دوم و تیم استان کرمانشاه با ۱۰۹ امتیاز مقام سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج در رقابت‌های مهارت‌های فردی و تیمی زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی نیز به این شکل رقم خورد:

در رشته سنگ ورزشکاران استان‌های زنجان، تهران و خراسان رضوی در رشته چرخ چمنی استان کرمانشاه در رشته میل بازی استان چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی در رشته میل‌گیری سنگین استان‌های زنجان، کرمانشاه، اصفهان و قزوین در رشته کباده استان‌های یزد، خوزستان، بوشهر و چهارمحال و بختیاری و در رشته چرخ تیز استان‌های لرستان، کرمانشاه، سمنان و خراسان رضوی مقام‌های اول تا سوم را به‌خود اختصاص دادند.

در رشته تیمی زورخانه‌ای تیم‌های استان‌های یزد، کرمانشاه، کرمان و خراسان رضوی مقام‌های اول تا سوم مشترک این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند، همچنین تیم استان خوزستان به‌عنوان تیم اخلاق انتخاب شد.

در مسابقات کشتی پهلوانی در وزن ۷۰ کیلوگرم ورزشکار استان مازندران مقام اول، استان همدان مقام دوم و استان خراسان رضوی و ایلام مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم ورزشکار استان لرستان مقام اول، استان کردستان مقام دوم و استان مازندران و تهران مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن ۹۰ کیلوگرم ورزشکار استان زنجان مقام اول، استان خوزستان مقام دوم و استان مازندران و لرستان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن ۹۰+ کیلوگرم نیز ورزشکار استان البرز مقام اول، استان خوزستان مقام دوم و استان همدان و زنجان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

منبع: فارس

انتهای پیام//ف. ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات ورزشی زندانیان ایرانی مقام دوم و استان ورزشکار استان خراسان رضوی زورخانه ای تیم استان مقام اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو

مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز(۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در شهر جیاینگ یئن چین آغاز شده است.

در روز نخست این پیکارهای زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در‌ فرم گوئن‌شو موفق شد با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکارها دست یابد و نخستین مدال کاروان ووشو کشورمان را به ارمغان بیاورد.

در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیازهای ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.

تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو ( ۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است. در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • رقابت بیش از ۹۱ هزار داوطلب در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی
  • ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • بیش از ۶۲ درصد داوطلبین کنکور مرحله اول در خراسان رضوی را زنان تشکیل می‌دهند
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو