Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علیرضا سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: امسال برنامه‌های روز جم در بازه زمانی اوایل دی ماه تا اواخر اسفندماه برگزار خواهد شد.

وی گفت: کماکان دبیرخانه روز جم فعال و از طریق این دبیرخانه و با هماهنگی شهرداری و شورا برنامه‌ها تدوین و اجرا خواهد شد.

سجادی بیان داشت: تلاش خواهیم کرد که با استفاده از نکته نظرات فرهیختگان و فعالان اجتماعی، فرهنگی و هنری، برنامه‌ها از کیفیت و تنوع مطلوبی برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر جم با تاکید بر اینکه روز جم متعلق به آحاد مردم شهرستان از جنوبی ترین نقطه تا شمالی ترین آن است اضافه کرد: همه را دعوت می‌کنیم که ما را در اجرای خوب و متناسب با فرهنگ غنی مردم این دیار، یاری نمایند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های امسال نیز همانند دو سال گذشته متناسب با شرایط کرونا و وضعیت کشور خواهد بود.

سجادی گفت: با توجه به اینکه در سال جاری استان بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی کشور انتخاب شده، مقرر شده در صورت تحقق زمینه‌ها، کار کتابت قرآن توسط خوشنویسان ممتاز شهرستان در بازه زمانی یاد شده انجام شود.

وی ادامه داد: مقرر شده برای اجرای برخی از برنامه‌ها توسط دبیرخانه از مردم نظر سنجی به عمل آید.

کد خبر 5328297

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شهرستان جم ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیراز واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی عکس استانها نیروی انتظامی یادروز حافظ شیوع کرونا ایلام برنامه ها روز جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود

دبیرخانه جشنواره شعر عربی طوفان القوافی اعلام کرد که برگزیدگان این مسابقه به زودی در یک جشن بزرگ در بصره معرفی و تکریم خواهند شد.

به گزارش ایسنا، بیش از ۱۵۰ شاعر از ۱۷ کشور عربی و اسلامی در این جشنواره شرکت کردند که بیش از ۲۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر طوفان القوافی ارسال شد که اغلب این آثار در موضوعات تعیین شده و در قالب های شعری عمودی، تفعیله و هایکو بود.

در میان این شاعران اسامی نام آشنایی همچون بدریه البدری از عمان، مرتضی التمیمی از عراق، اشرف شبانه از مصر، هیلانه عطاالله از سوریه و مطران العیاشی از عربستان سعودی و مرتضی آل کثیر از ایران به چشم می خورد.

بیشترین شرکت کنندگان به ترتیب از سوریه با ۳۷، ایران و عراق با ۲۵، لبنان با ۱۷ هستند، کشورهای یمن، مصر و تونس دیگر کشورهایی هستند که مشارکت خوبی در این جشنواره داشته اند.

هیئت داوران شامل اساتید ثامر الوندی از عراق، عمار جماعی از تونس، راتب سکر از سوریه، حسن حمید از فلسطین، عباس حزباوی از ایران، عباس فتونی از لبنان و عقیل اللواتی از عمان به دبیری استاد ثلمر الوندی به صحت سنجی و داوری خواهند پرداخت.

قرار است از ۶ برگزیده جشنواره در دو بخش شعر فصیح و شعبی در تاریخ ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت(۸ و ۹ می) در شهر بصره عراق تقدیر به عمل آید.

شایان ذکر است نخستین جشنواره بین المللی شعر عربی با عنوان طوفان القوافی با همکاری مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری و مرکز فرهنگی اسلامی جنوب عراق برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود