Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر خرم آباد گفت:خیبر سمبل وافتخار فوتبال لرستان بوده وبرای بزرگی در فوتبال ایران فصل شکوفایی شروع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ عصر امروز۲۳ مهرماه ۱۴۰۰ مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر خرم آباد در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهارکرد: خیبر را به عنوان سمبل بخش ورزشی به کشور معرفی خواهیم کرد که مطمئنا این پروسه زمان‌ بر خواهد بود و با ساختار درست و با برنامه ریزی به هدف بزرگی که در پیش داریم به این نتیجه خواهیم رسید که در این راستا نیاز به زمینه درست برای سرمایه گذاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: امیدواریم که در لیگ یک کشور شاهد فوتبال پاک باشیم و تیم خیبر خرم آباد هم اسیر این شرط بندی ها نشود.

مالک باشگاه خیبر خرم آباد تصریح کرد:تیم خیبر خرم آباد با همین نام به کار خود ادامه خواهد داد و این نام قدیمی برای همیشه ماندگار خواهد شد.

 عبدی عنوان  کرد: هدف ما صعود به لیگ برتر است و کف اهداف ما بازی در لیگ برتر و مطمئناً اهداف بزرگی را در پیش داریم که در این راستا تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و با قاطعیت و حمایت همه جانبه با تیم‌های دیگر رقابت خواهیم کرد.

او با اشاره به جذب بازیکنان در تیم خیبر خرم آباد اشاره کرد: اولویت ما بازیکن های بومی و لر تبار بوده اند که سعی کردیم بهترین بازیکنان را برای تیم محبوب خیبر جذب کنیم.

 عبدی خاطرنشان کرد: تیم خیبر خرم آباد نماینده یک قوم با جمعیت میلیونی می باشدکه باید بتوانیم از تمام ظرفیت‌های ایجاد شده به خوبی استفاده و سربلند باشیم.

 مالک تیم خیبر خرم آباد گفت: تا جایی که بتوانیم از سرمربی تیم حمایت خواهیم کرد و مطمئنا از لحاظ ساختار باشگاه، نیروی انسانی و کادرفنی بهترین تیم لیگ یک کشور هستیم.

عبدی یادآور شد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد جز آثار تاریخی استان به حساب می آید و از لحاظ قانونی چون یک طرف جایگاه حذف شده نمی‌توان در این ورزشگاه بازی برگزار شود.

خبر: محمود داودی نژاد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر خیبر خرم آباد تیم خیبر خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت، استاندار جدید لرستان به همراه معاونان و حجت الاسلام هبت اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت در گلزار شهدای خرم‌آباد حضور یافت و ضمن ادای احترام به شهدا با خانواده آنها دیدار کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • حسین عبدی: چند ماه را از دست دادیم اما شبانه‌روز کار می‌کنیم