Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه دیدار با نیوکاسل در لیگ برتر انگلیس، دو بازیکن تاتنهام به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

به نقل از فوتبال لندن؛ تست کرونای دو بازیکن از تیم اصلی تاتنهام مثبت اعلام شده است. هنوز هیچ منبع رسمی، نام این دو بازیکن را فاش نکرده است اما گفته می شود برایان خیل و سون هیونگ مین، دو بازیکنی هستند که به قرنطینه رفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها روز پنج شنبه با سایر بازیکنان تاتنهام در تماس بودند و در تمرینات گروهی شرکت داشتند.

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور اسناد باور نکردنی | فدراسیون فوتبال قرارداد VAR را با شرکت یک دلاری بست! حقایق تازه از فاجعه VAR در ایران؛ شرکت هنگ کنگی فاقد استاندارد فیفا است / سند پایان مبارزه کی روش - برانکو؛ رایکوف به پروفسور رسید! / نتایج تیم منتخب قرن (28) پیشنهاد نجومی عربستان برای برگزاری سوپرکاپ ایتالیا با 4 تیم کلوپ: چند ماه پیش مردم از سوپرلیگ انتقاد می کردند و اکنون یک سوپرتیم ایجاد شده است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دو بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست جدید تیم ملی چه تفاوتی با جام ملت های آسیا دارد؟

نکته مهم فهرست جدید تیم ملی فوتبال ایران عدم‌دعوت از بازیکن باتجربه و پا به سن گذاشته است.

به گزارش تسنیم، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران 29 بازیکن را برای دو دیدار مقابل ترکمنستان در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

نسبت به آخرین فهرست تیم ملی در جام ملت‌های 2023 آسیا 11 بازیکن جدید دعوت شده‌اند که شامل آرشا شکوری، امید نورافکن، امین حزباوی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، اللهیار صیادمنش، مهدی لیموچی، جواد آقایی‌پور، محمدرضا آزادی، حسین گودرزی و سعید سحرخیزان می‌شوند.

نکته قابل توجه اینکه قلعه‌نویی روی نام چند بازیکن باتجربه و البته مُسن خط قرمز کشیده است. احسان حاج‌صفی، روزبه چشمی، رضا اسدی، شهریار مغانلو و کریم انصاری‌فرد بازیکنانی هستند که جایی در فهرست جدید تیم ملی ندارند و قلعه‌نویی ترجیح داده است به‌جای آنها به نفرات جدید میدان دهد.

به گزارش تسنیم تیم ملی ایران روزهای 2 و 7 فروردین 1403 در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 برابر ترکمنستان قرار می‌گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتبال ایران در برابر باشگاه متالیست خارکوف اوکراین متوقف شد! اتفاق عجیب در سفر تیم ملی فوتبال

دیگر خبرها

  • لطف ناخواسته قلعه‌نویی به نکونام در لیست تیم ملی
  • جلال چراغپور: خطر بازیکن «جدید» تیم ملی جدی است/ اشتباهات جام ملت‌ها را بپذیریم
  • خطر بازیکن «جدید» تیم ملی جدی است
  • خطر بازیکن «جدید» تیم ملی جدی است/ اشتباهات جام ملت‌ها را بپذیریم
  • خالی‌ترین نیمکت فوتبال ایران برای این تیم است
  • منچسترسیتی در آستانه جذب پدیده فوتبال آمریکا
  • غربالگری ۲۴۷۸ نفر دارای علائم بیماری در مرز‌ها
  • غربالگری بیش از ۲ هزار نفر دارای علائم بیماری در مرزها انجام شد
  • لیست جدید تیم ملی چه تفاوتی با جام ملت های آسیا دارد؟
  • ۲۹ بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدند