Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@10:03:17 GMT

توصیه مهم یحیی به دو پرسپولیسی

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۵۷۹۴

توصیه مهم یحیی به دو پرسپولیسی

سرمربی پرسپولیس در آستانه دیدار حساس تیمش برابر الهلال توصیه مهمی را به دو سرخ پوش گوشزد کرد.

به گزارش برنا؛ پرسپولیس در حالی برای دیدار برابر الهلال آماده شده است که از بین نفرات این تیم فرشاد فرجی و میلاد سرلک دو بازیکنی هستند که در بازی مرحله قبل لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال تاجیکستان با کارت زرد روبرو شده اند و اگر برابر الهلال کارت دیگری را دریافت کنند در صورت صعود پرسپولیس به فینال غرب آسیا محروم خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس کادر فنی پرسپولیس به ویژه یحیی گل محمدی در صحبت های ویژه ای که با این دو بازیکن اصلی تیمش داشته این مساله را به آنها گوشزد کرده و از آنها خواسته است بیشتر مراقب باشند تا کارت دیگری را از داور دیدار الهلال دریافت نکنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس بازی لیگ قهرمانان آسیا استقلال پرسپولیس آسیا یحیی گل محمدی پرسپولیس یحیی گل محمدی محروم توصیه کارت زرد میلاد سرلک فرشاد فرجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر پیکان اعلام شد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ بر این اساس ترکیب ۱۱ نفره سرخپوشان به شرح زیر اعلام شد:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد خدابنده‌لو، مسعود ریگی، اوستون ارونوف،‌ مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر.

در ترکیب اصلی تیم فوتبال پیکان نیز نفراتی چون محمد ناصری، ایمان اکبری، علی‌اکبر رنجبر، محمد ستاری، محمد آژیر، محمدجواد آزاده، محمدحسین فلاح، سامان نریمان جهان، غلامرضا ثابت ایمانی، حامد پاکدل و علی قربانی به میدان خواهند رفت.

کد خبر 839836 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آخرین قاب از استقلال 1402: شادی از ته دل!
  • اخراج برابر الهلال کار دست مدافع سپاهان داد
  • آشتیانی: پرسپولیس از لحاظ کیفی یک سر و گردن بالاتر از تیم‌های دیگر است
  • شجاعی برابر استقلال تیمش را زیر و رو کرد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر پیکان اعلام شد
  • آمار غیرمنتظره بمب استقلال: 90 دقیقه در پنج بازی
  • کنایه النصر به الهلال: این رکوردها بخاطر رونالدو است
  • باشگاه النصر صدرنشینی الهلال را مشکوک خواند
  • منظور یاغی استقلال کدام مربی پرسپولیسی بود؟
  • دیدار یحیی و اوسمار پیش از شهرآورد