Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس بانوان هیات وزنه‌برداری خراسان رضوی گفت: سیده‌غزاله حسینی، ورزشکار این استان توانست با کسب نشان برنز مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان، نخستین نشان ورزش وزنه‌برداری بانوان کشور در این رده سنی را به نام خود ثبت کرده و تاریخ‌ساز شود.

اکرم حسینی افزود: حسینی ۱۶ مهرماه توانست در حرکت دوضرب دسته ۵۹ کیلوگرم نوجوانان جهان در حرکت اول ۸۲ کیلوگرم را با موفقیت بالای سر ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حرکت دوم در تلاش برای ۹۱ کیلوگرم ناکام ماند اما در آخرین حرکت، ۹۴ کیلوگرم را به ثبت رساند تا نشان برنز را از آن خود کند.

وی ادامه داد: این ورزشکار خراسانی ۲۲ مهرماه پس از بازگشت و در بدو ورود به فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد مورد استقبال اعضای هیات وزنه‌برداری و یکی از اعضای شورای شهر مشهد قرار گرفت. 

برگزاری مسابقات به مناسبت هفته پارالمپیک 

دبیر هیات ورزشهای جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته پارالمپیک یک دوره مسابقه تیراندازی با تپانچه با حضور ۱۹ ورزشکار در ۲ بخش مردان و زنان در مشهد برگزار شد.

محمدرضا هراتی افزود: این رقابتها که به صورت دوستانه انجام شد می‌تواند زمینه ساز حضور موفق تیراندازان جانباز و معلول این استان در مسابقات انتخابی تیم ملی پاراتیراندازی شود.

وی ادامه داد: مسابقه دوستانه والیبال نشسته نیز در شهر گناباد بین تیم های کاشمر و گناباد با حضور مسوولان شهرستان و رؤسای هیأت ورزشهای جانبازان و معلولان هر دو شهرستان برگزار و تیم کاشمر با نتیجه سه بر صفر مقابل میزبان خود به پیروزی رسید.

برگزاری مسابقات زورخانه ای زندانیان کشور

چهارمین دوره مسابقات ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی زندانیان سراسر کشور روز ۲۱ مهرماه در مشهد آغاز شد.

مدیر دفتر فرهنگی و تربیتی سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در این خصوص گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۲۱۰ زندانی از ۲۸ استان کشور و پس از ۲ سال وقفه به دلیل شیوع کرونا و محدودیتهای ناشی از آن، در خراسان رضوی آغاز شد.

حمیدرضا عزیزیان افزود: چهارمین دوره از مسابقات ورزشهای زورخانه ای کشور به یادبود شهید پهلوان ابراهیم هادی در ۲ روز با حضور زندانیان در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد برپا شده است.

برگزاری مسابقات کشوری والیبال ساحلی

سرپرست کمیته والیبال ساحلی خراسان رضوی گفت: مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی رده‌های سنی پسران روز نوزده مهر در مجموعه "رودپارک" مشهد آغاز شد.

نوید زنده روحیان افزود: رقابتهای قهرمانی والیبال ساحلی کشور در رده های سنی ۱۴،۱۶،۱۸،۲۰،۲۲ سال که تا پایان هفته جاری ادامه دارد حکم انتخابی تیم های ملی را خواهد داشت. 

پیروزی تیم فوتسال فرش آرا

تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد هفدهم مهر در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر که بعد از حدود ۲ ماه وقفه به دلیل حضور تیم ملی فوتسال در جام جهانی از سرگرفته شد، در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد میزبان راگای تهران بود.

در پایان این مسابقه تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد  با نتیجه ۳ بر ۲ تیم راگای تهران را شکست داد.

تساوی تیم فوتسال چیپس کامل

تیم فوتسال چیپس کامل مشهد که در رتبه دوازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر قرار گرفته بود، هجدهم مهرماه در سالن ورزشی کارگران این شهر میزبان تیم شهروند ساری بود که در رتبه آخر جدول قرار داشت. 
این مسابقه در پایان با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و با کسب این تساوی تیم چیپس کامل مشهد با چهار امتیاز در رتبه نهم و تیم شهروند با یک امتیاز در رتبه سیزدهم لیگ برتر قرار گرفتند. 
 فرش آرا دیگر نماینده مشهد در لیگ برتر فوتسال نیز با چهار امتیاز و به دلیل تفاضل گل بالاتر از تیم چیپس در رتبه هشتم جدول قرار گرفت.

دعوت ۱۰ ورزشکار معلول به اردوی تیم ملی 
رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: ۱۰ تیرانداز معلول استان برای اعزام به منظور کسب آمادگی شرکت در مسابقات پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ چین، به مسابقات انتخابی تیم ملی پاراتیراندازی کشور دعوت شدند.

مصطفی صفایی افزود: تیراندازان استان شامل مصطفی خادم، مهدی حیرانی، علی میرزایی، عابدین اسفندیاری، نسرین شاهی، نجمه سعادتی، فاطمه محترم، نجمه رحیمی، فرزانه کافی و فاطمه سروری در ۲ بخش تفنگ و تپانچه به این رقابتها معرفی شده اند.

وی گفت: ۱۰ تیرانداز برتر جانباز و معلول استان از ۲۶ مهرماه برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی و حضور در مسابقات پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ چین به تهران خواهند رفت.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال مشهد فوتسال تیم ملی ایران وزنه برداری فدراسیون تیراندازی بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال مشهد فوتسال لیگ برتر فوتسال مشهد فوتسال تیم ملی ایران وزنه برداری فدراسیون تیراندازی بانوان خراسان رضوی گفت والیبال ساحلی انتخابی تیم وزنه برداری تیم فوتسال لیگ برتر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است

    به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: براین اساس هوای مناطق سرافرازان، شهید کریمی، ویلا و ماشین ابزار پاک است.   مهدی اله‌پور افزود: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۹ نشانگر هوای "سالم" است و شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته با عدد ۶۶ نیز از شرای سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.   وی ادامه داد: هم اکنون کیفیت هوای سایر ۱۹ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط "پاک" تنفسی است.   مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.   وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.    قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای.کیو.آی به معنای وضعیت «پاک» و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای.کیو.آی نشانگر وضعیت «سالم» است.   همچنین قرار گرفتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای.کیو.آی به معنای «آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان» و بین اعداد ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای.کیو.آی به معنای «آلودگی هوا برای همه سنین» محسوب می‌شود.    

 

دیگر خبرها

  • افغانستان،حسرت ما و جام جهانی
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است