Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران گفت: اگر قرار است مربی خارجی هم بیاورند لازم نیست یک مربی عجیب و غریب با هزینه سنگین جذب کنند.

ماندانا دهقان در گفت‌وگو با میزان، درباره انتخاب محمود پراش برای هدایت تیم ملی دوچرخه‌سواری بانوان، اظهار داشت: آنگونه که من از رسانه‌ها مطلع شدم گویا این انتخاب نظر سرپرست جدید فدراسیون بوده و باتوجه به اینکه محمود پراش شناخت خوبی از دوچرخه‌سواران بانو دارد می‌تواند تاثیرگذار هم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سال گذشته که پراش به عنوان سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری انتخاب شد، مسئولیت هدایت تیم‌های ملی مردان و بانوان در تمامی رده‌های سنی بر عهده او بود و اینگونه نیست که وی با بخش بانوان و رکابزنان غریبه باشد.

بانوی رکابزن ایرانی درخصوص زمان آغاز لیگ برتر بانوان و دور جدید اردو‌های تیم ملی گفت: فعلاً که خبری از اردو‌ها نیست، زیرا هنوز مسابقات لیگ برگزار نشده و طبیعتاً پس از اتمام این مسابقات می‌توان درباره زمان آغاز اردوی تیم ملی صحبت کرد. فعلاً که باید مرحله سوم از لیگ مردان برگزار شود و سپس باید منتظر زمان آغاز لیگ باشیم. هنوز فدراسیون تاریخ شروع لیگ را اعلام نکرده و من هم احتمالاً با تیم عراقی که اسپانسر بخش بانوان هست، رکاب بزنم؛ البته حضورم در قالب این تیم نهایی نشده و شاید با تیم دیگری در مسابقات شرکت کردم.

وی در واکنش به اظهارات مسئولان در خصوص استفاده از مربی خارجی، خاطرنشان کرد: قطعاً حضور مربی خارجی می‌تواند در آستانه بازی‌های آسیایی مفید باشد، اما باید ببینیم چه کسی انتخاب خواهد شد. امیدوارم اگر قرار است تغییر و تحولاتی در راس فدراسیون انجام شود، زودتر به انجام برسد تا در فاصله یک سال تا آغاز بازی‌های آسیایی تیم بتواند با بهترین شرایط راهی هانگژو شود. اگر قرار است مربی خارجی هم بیاورند لازم نیست یک مربی عجیب و غریب با هزینه سنگین جذب کنند. اگر به جای مربی که ۱۰ هزار دلار در ماه می‌گیرد، مربی بیاوریم که هر ماه ۲ هزار دلار بگیرد، اما از نظر سطح فنی بالاتر از دوچرخه‌سواری ایران باشد، قطعاً سود خواهیم برد.

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری در واکنش به حواشی مربوط به انصرافش از تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در بلژیک گفت: آن اتفاقات مربوط به انصرافم فقط به مسابقات قهرمانی جهان مربوط بود و دلیلش هم آن بود که در آن مقطع زمانی و باتوجه به اوج گیری کرونا از مسئولان تیم خواستم تا اجازه دهند در خوابگاه حاضر نشوم و در منزل خودم استراحت کنم، اما آن‌ها این اجازه را ندادند و من هم به دلیل ترس از ابتلا به کرونا ترجیح دادم که کنار تیم ملی در قهرمانی جهان نباشم که در نهایت تیم ملی هم عازم بلژیک نشد.

دهقان در پایان گفت: آن زمان هم به مسئولان گفتم که برای اخذ ویزا باید زودتر اقدام کنند، اما گفتند که برای تیم پارا توانستیم ۲ هفته‌ای ویزای بلژیک را بگیریم و باز هم می‌گیریم. در نهایت هم دیدیم که موفق به اخذ ویزا نشدند و این عدم حضور در قهرمانی جهان باعث شد امتیازات زیادی را از دست بدهیم.

بیشتر بخوانید: زنگی‌آبادی: فعلا نیازی به حضور مربی خارجی برای دوچرخه‌سواری نیست/ بازنشسته هستم و نمی‌توانم در انتخابات ثبت نام کنم

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون دوچرخه سواری ماندانا دهقان محمود پراش دوچرخه سواری بانوان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری ماندانا دهقان محمود پراش دوچرخه سواری بانوان دوچرخه سواری قهرمانی جهان مربی خارجی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سازمان تیم‌های ملی فدراسیون هندبال اعلام کرد؛ نخستین اردوی تیم ملی هندبال بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و سومین اردوی تیم هندبال جوانان دختر ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان دختر جهان بصورت مشترک از ۱۱ تا ۱۷ اردیبهشت در سمنان برگزار می‌شود.

۲۰ بازیکن به اردوی بزرگسالان و ۲۱ بازیکن به اردوی جوانان دعوت شده‌اند.

مینا وطن پرست، هانیه لک، آرزو محمدی، الناز یحی پور، هانیه کریمی، آرزو کیانی آرا، زهرا فقیهی، مهربان بدوی، مبینا حسن زاده، عطیه شهسواری، سارا موسوی، رویا نوروزی، بهار ایزدگشب، زینب بذرافکن، ستاره رحمانیان، فاطمه مهری، فاطمه خلیلی، ملیکا محمدی، مریم کار اندیش و حدیث نوروزی ۲۰ بازیکنی هستند که به اردوی تیم ملی هندبال دعوت شده‌اند و تمرینات خود را زیر نظر مریم فخری و نشمین شافعیان انجام خواهند داد.

همچنین الناز یارمحمدی، زهرا افشاری، محدثه شبانی، زهرا فتوتی، مائده عشاقی، آرزو بهمئی، سنا باقری، فاطمه مریخ، نسترن گودرزی، شهرزاد نصوحی، آسمان بدوی، سبا زنگنه، هستی دخایی، سعیده غضنفری، غزاله مهری، صبا دهقانی، هستی آریان فر، الهه نیکان، سوفیا فیلسوف، فاطمه شاهین و آریانا متابعان نیز به اردوی تیم جوانان دختر ایران فراخوانده شده‌اند.

مریم رضائیان (سرپرست)، نشمین شافعیان (سرمربی)، نسترن ابریشم کار (پزشکیار) و شادی باقری (روانشناس) تیم جوانان را در این اردو همراهی خواهند کرد.

گفتنی است؛ بیستمین دوره هندبال قهرمانی بانوان آسیا آذر امسال و بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دختران جوان جهان ۳۰ خرداد تا ۱۰ تیر به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی