Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک»، علی مصطفوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق آخرین بررسی ها، شهرستان های اشنویه، پیرانشهر، بوکان و سردشت در جنوب آذربایجان غربی وضعیت قرمز کرونایی دارند.

وی اضافه کرد: همچنین طبق آخرین برآورد صورت گرفته، شهرستان های ارومیه، خوی، سلماس و ماکو در شمال آذربایجان غربی و نقده، تکاب، میاندوآب، مهاباد و شاهین دژ در جنوب استان وضعیت نارنجی کرونایی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: علاوه بر آن، چهار شهرستان پلدشت، چایپاره، شوط و چالدران در شمال استان وضعیت زرد دارند که امیدواریم بهبود وضعیت را در روزها و هفته های آتی نیز شاهد باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اعلام هشدار جدی نسبت به ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی اظهار کرد: استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع به ویژه اجتناب از سفرهای غیرضروری در همه استان از جمله مهمترین اقداماتی است که باید رعایت شود.

مصطفوی افزود: فرمانداران و مدیران دستگاه های مرتبط نیز نسبت به اجرای محدودیت های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا متناسب با وضعیت شهرها از جمله دورکاری ادارات، ترددهای شبانه و فعالیت صنوف اهتمام ویژه داشته باشند.

اوایل شهریور امسال، آذربایجان غربی یکی از بدترین شرایط کرونایی را سپری کرد به طوری که همه شهرستان های این استان به مدت ۲ هفته در وضع قرمز قرار گرفت.

این روند در یک ماه گذشته رو به بهبود بوده که امیدواری ها را برای کاهش شهرستان های با وضعیت قرمز و افزایش شهرستان های با وضعیت زرد و آبی را در هفته های آتی بیشتر کرده است.

البته این هفته شهرستان مهاباد از قرمز به نارنجی بهبود وضعیت دارد ولی اشنویه، پیرانشهر و بوکان که هفته گذشته وضع نارنجی داشتند، قرمز شدند.

طبق آخرین آمار، آذربایجان غربی بیشترین شهرستان با وضعیت قرمز را در کشور دارد و پس از آن کرمانشاه، کردستان و فارس قرار دارند.

۲۷ استان کشور، شهرستان با وضعیت قرمز کرونایی ندارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین آذربایجان غربی ویروس کرونا رنگ بندی شهرها وضعیت قرمز شهرهای قرمز ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین آذربایجان غربی وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر

امروز مصادف با شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) است. به همین مناسبت ویژه برنامه‌هایی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

در همین راستا مردم مومن و متدین شهرستان چهاربرج استان آذربایجان غربی در مسجد جامع این شهرستان گرد هم آمدند و مراسم عزاداری و مداحی برگزار کردند.

شهروندخبرنگار ما فیلم و تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: بهروز دیهمی - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در لنز دوربین شهروند خبرنگار‌ها

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • وضعیت «شهر ری» در تقسیم استان تهران چگونه خواهد بود؟!
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر
  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • نجات ۷ نفر از اهالی بومی منطقه در ارتفاعات شهرستان خوی
  • بارش باران بهاری در شهرستان پلدشت
  • ناپایداری در وضعیت جوی و دریایی هرمزگان