Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی قاسمی، مسئول برگزاری این انتخابات گفت: در این انتخابات ۱۰ نفر برای عضویت در هیات مدیره و ۵ نفر برای عضویت هیات بازرسی داوطلب شده اند.

به گفته قاسمی، از میان داوطلبان ۵ نفر برای عضویت در هیات مدیره و ۳ نفر برای عضویت در هیات بازرسی انتخاب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی افزود: ۴۷ موسسه قرآنی در استان سمنان از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی مجوز فعالیت دارند.

اتحادیه موسسات قرآنی توسعه و ترویج فرهنگ و اموزش‌های قرآن کریم و رشد و تعالی موسسات قرآنی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موسسات قرآنی فرهنگ و ارشاد نفر برای عضویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران در مسیر تهران ـ مشهد نگرانی تأمین سوخت نباشند + فیلم

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران منطقه شاهرود گفت: موجودی سوخت در انبارهای سه‌گانه شرکت در شاهرود ـ دامغان و سمنان به اندازه کافی وجود دارد و جای هیچ نگرانی وجود ندارد و تمهیدات لازم هم پیش‌بینی شده است. - اخبار استانها -

حسین عبدلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شاهرود اظهار داشت: براساس روال سال‌های گذشته تیم‌های گشت به مناسبت فرارسیدن عید نوروز بازدید از جایگاه‌های عرضه سوخت و  نظارت بر توزیع کمیت و کیفیت سوخت عرضه شده  در جایگاه‌ها را در دستور کار دارند.

وی با بیان اینکه 10 تیم در کل استان سمنان مسئولیت نظارت بر جایگاه‌های سوخت را بر عهده دارند افزود: همچنین نظارت بر موضوعات بهداشتی و نظافتی نیز در دستور کار است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران منطقه شاهرود گفت: تیم‌های گشت قبل از شروع سفرهای نوروزی تا 15 فروردین  وظیفه نظارت بر جایگاه‌های سوخت استان سمنان را برعهده دارند وبه‌صورت مستمر از تمامی جایگاه‌های سطح استان بازدید می‌کنند.

عبدلی با اشاره به فعالیت 88 جایگاه سوخت فعال  در استان سمنان، گفت: از این  تعداد 33 جایگاه در مسیر جاده بین‌المللی تهران به مشهد قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: از این مسیر دو هزار کیلومتری تهران به مشهد و بالعکس  یک هزار و 300 کیلومتر  آن زیرپوشش و در محدوده جغرافیایی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران منطقه شاهرود است.

هیچ نگرانی از نظر وضعیت ذخیره سوخت وجود ندارد

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران منطقه شاهرود در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه در زمینه تامین سوخت آیا کمبودی وجود دارد یا خیر؟ اظهار داشت: خوشبختانه موجودی سوخت در انبارهای سه‌گانه شرکت  در شاهرود ـ دامغان و سمنان  به اندازه کافی وجود دارد و جای هیچ نگرانی وجود ندارد و تمهیدات لازم هم پیش‌بینی شده است.

.

انتهای پیام/361/.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ سارق سیم برق در شاهرود/ تهیه مواد مخدر انگیزه سرقت بود
  • مؤسسات قرآنی نقش بسزایی در فرهنگ‌سازی قرآن در جامعه دارند
  • آغاز کارزار تبلیغاتی در مولداوی برای پیوستن به اتحادیه اروپا
  • هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد با تنوع آثار مخاطبان را جذب کرد
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق شاهرود و مهدیشهر
  • مشکلی در تأمین سوخت نوروزی مسافران در استان سمنان وجود ندارد
  • ۱۲ هزار فقره پروانه کسب صنفی در استان بوشهر صادر شد
  • مسافران در مسیر تهران ـ مشهد نگرانی تأمین سوخت نباشند + فیلم
  • طرح گلگشت نوروزی شرکت نفت منطقه شاهرود آغاز شد
  • دیپلمات ارمنستان: ایروان آمادگی دارد تا جای ممکن به بروکسل نزدیک شود