Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

 «سید صدر الدین قپانچی» خطیب نماز جمعه نجف اشرف دیروز در سخنانی وقوع تقلب در انتخابات پارلمانی عراق را حتمی و «اظهر من الشمس» دانست و از احزاب سیاسی خواست تا قبل از شمارش دستی آرا با یکدیگر گفتگو و نتایج انتخابات را پس از اصلاح آن قبول کنند.

به گزارش تسنیم، وی با تأیید اینکه پنجمین دوره انتخابات پارلمانی عراق یک تجربه موفق سیاسی و مذهبی است، افزود: «مردم آنچه را که باید انجام می‌دادند، انجام دادند و اکنون توپ در زمین کمیسیون و نهاد‌های سیاسی است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سید صدر الدین قپانچی در ادامه سخنان خود در نماز جمعه نجف اشرف تصریح کرد: کمیسیون انتخابات به در نظر گرفتن دو میلیون رأی اعتراف کرد و این باعث می‌شود که علامت سوال بزرگی را روی عملکرد کمیسیون و عدم اعتماد به کمیسیون ایجاد می‌کند.

وی از کمیسیون انتخابات خواست تا با همه شفافیت خود عراق را از بحران نجات دهد و این پرسش را از کمیسیون مطرح کرد که «چرا شمارش آرا در کشور امارات انجام شد؟».

هدف از بحران لبنان به زانو درآوردن این کشور در برابر اسرائیل است

امام جمعه نجف اشرف در بخش دیگری از سخنانش به بحران لبنان و درگیری و تیراندازی به سمت معترضان به روند بررسی پرونده انفجار بندر بیروت اشاره کرد و گفت: این بحران با هدف ایجاد درگیری‌های داخلی ایجاد شده است و بی‌شک هدف به زانو درآوردن لبنان در برابر اسرائیل است.

وی تأکید کرد که جنگ داخلی لبنان مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه به نفع اسرائیل خواهد بود؛ چراکه آنچه در لبنان و منطقه رخ می‌دهد یکی از سناریو‌های تسلیم شدن به نفع استکبار و صهیونیسم جهانی است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تقلب در انتخابات عراق امام جمعه نجف انتخابات عراق صراط جمعه نجف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه ورامین طی سخنانی ضمن تقدیر از اجرای طرح «نور» توسط نیروی انتظامی گفت: باید در مبارزه با بی حجابی استمرار داشت.

وی افزود: دستگاه‌ها و آحاد مردم باید از نیروی انتظامی در اجرای طرح نور حمایت کنند.

وی با تاکید بر لزوم بزرگداشت سالروز شهادت امام صادق (ع) گفت: از مردم مؤمن و انقلابی ورامین دعوت می‌کنم، در مراسم بزرگداشت شهادت امام صادق (ع) در روز شنبه در مسجد صاحب الزمان (عج) شرکت کنند.

امام جمعه موقت ورامین ضمن تبیین آثار دفاع مشروع ایران در حمله به پایگاه نظامی صهیونیست‌ها گفت: این دفاع مشروع موجی از امید و اقتدار را برای ایران در نگاه سایر ملت‌ها رقم زده است.

خطیب جمعه ورامین با تجلیل از مقاومت فلسطین و فراگیری دفاع از مردم فلسطین در سراسر دنیا گفت: قطعاً فلسطین در نهایت پیروز خواهد بود.

وی سپس ضمن تجلیل از مقام معلم و گرامیداشت یاد شهید مطهری و یادآوری رسالت معلم در پرورش دانش آموزان گفت: تربیت و آموزش صحیح معلم دانش آموزان را در برابر فتنه‌ها و شبهات بیمه می‌کند.

قدوسی نژاد در سپس با اشاره به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک بر حضور مردم در مرحله دوم انتخابات تاکید کرد و افزود: مردم می‌بایست، در تعیین سرنوشت خود نقش ایفا کنند.

وی از مردم خواست، درباره قیمت خانه و پول پیش و اجاره خانه رعایت حال یکدیگر را داشته باشند، دولت و مسئولان جهت مدیریت این وضع و جلوگیری از سو استفاده ها اقدام لازم را داشته باشند.

کد خبر 6095615

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • مقیمی: پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • شرکت در انتخابات هم حق است هم وظیفه
  • قرارداد میلیاردی اتحادیه اروپا با لبنان برای مهار مهاجران
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • بحران آوارگان در لبنان به اروپا کشیده خواهد شد
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟