Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس گفت: والو‌های کلاس ۲ هزار و ۵۰۰ درین هیتر‌های فشارقوی نیروگاه بندرعباس با همت متخصصان بومی در راستای رفع موانع تولید نیروگاهی بازسازی شد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، حسین سلیمی با اشاره به شرایط کارکرد با فشار بالای والو‌های کلاس ۲ هزار و ۵۰۰ مسیر درین هیتر‌های فشارقوی و نقش آن‌ها در هنگام بای پاس کردن لاین هیتر‌ها و تخلیه آنها، نشتی داخلی این والو‌ها در هنگام در سرویس قرارداشتن هیتر‌های فشار قوی، باعث اتلاف و هدر رفت انرژی و همچنین باعث خروج آب تغذیه فشار بالا در لاین هیتر‌ها شده و امکان بازدید و بهره برداری از لاین هیتر‌ها مقدور نمی‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلیمی افزود: با توجه به قیمت بالا و خاص بودن این والوها، خرید و تامین آن‌ها با مشکلاتی همراه بوده که تعمیرات و بازسازی والو‌ها در دستور کار قرار گرفت.
مدیرعامل نیروگاه بندرعباس خاطر نشان کرد: برای تعمیر و بازسازی والوها، پلاگ استم و سیت رینگ والو‌ها جوشکاری با متریال سخت استلایت شده و در نهایت ماشین کاری، لپینگ و هیدروتست با فشار ۵۰۰ بار گردید.   وی اضافه کرد: با توجه به نصب والو‌های تعمیر شده در لاین هیترها، عملکرد آن‌ها رضایت بخش و والو‌ها بدون نشتی داخلی گزارش گردیده است. از طرفی با توجه به کمیاب بودن این والو‌ها و قیمت بالای آن‌ها، تعمیر والو‌ها تا حدودی مشکل لاین هیتر‌ها را حل کرده و همچنین هزینه تمام شده تعمیر والو‌ها کمتر از یک سوم والو نو می‌باشد.
مدیرعامل نیروگاه بندرعباس در پایان افزود: نیروگاه حرارتی برق بندرعباس بزرگترین نیروگاه جنوب شرق کشور است که نقش مهمی در تامین برق کشور و صنایع بزرگ استان هرمزگان دارد.   بیشتر بخوانید: خروج واحد دو بخار نیروگاه بندرعباس از مدار   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت نیرو نیروگاه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نیرو نیروگاه نیروگاه بندرعباس والو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد

ایسنا/زنجان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر از اتمام آسفالت‌ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین در دو لاین شمالی و جنوبی خبر داد.

علی‌اصغر عطوفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین به صورت تمام عرض در هر دو لاین شمالی و جنوبی با ۴۹ هزار تن آسفالت دانه باز از کیلومتر ۸۵ تا ۹۰ به دلیل خرابی بیش از حد انجام شد.

وی با بیان اینکه از کیلومتر ۹۱ تا ۹۸ در روزهای آینده نسبت به روکش و اصلاح رویه آسفالتی اقدام خواهد شد، ادامه داد: در سال گذشته ۳ کیلومتر از انتهای حوزه استحفاظی شهرستان ابهر در لاین‌های شمالی و جنوبی لکه‌گیری اساسی صورت گرفته است.

عطوفی تصریح کرد: ۲.۵ کیلومتر از محور ترانزیت ابهر_تاکستان نیز در لاین‌های شمالی و جنوبی اصلاح روکش با ۹ هزار تن آسفالت انجام شده که در صورت تخصیص بودجه و قیر امسال نیز در خصوص روکش آسفالت کمربندی ابهر_خرم‌دره اقدام خواهد شد.

او با توضیح اینکه در سال ۱۴۰۲ نسبت به روکش محور روستایی ابهر دولت آباد اقدام شده که مابقی در حدود ۷ کیلومتر در برنامه کاری امسال قرار است روکش شود، ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ نسبت به لکه‌گیری جزیی محورهای آزادراه، جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی به مقدار ۸۵۰ تن با آسفالت گرم اقدام شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • موسوی پور: طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • طرح گرافیکی معنی‌دار در لاین‌آپ پرسپولیس
  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • بازسازی جت پرشر دیزل تجسم توان متخصصان بومی نیروگاه رامین اهواز
  • تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل