Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-28@11:13:50 GMT

◄ حریق در برج آسمان قزوین مهار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۷۷۰۶

◄ حریق در برج آسمان قزوین مهار شد

تین نیوز

قزوین_ سارا غلامی| قدیر موسی خانی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با بیان مطلب فوق افزود: در ساعت 11 و 5 دقیقه روز جمعه از سوی نگهبانی برج آسمان وقوع یک فقره حریق در یکی از واحدهای مسکونی برج آسمان گزارش شد که بلافاصله سه دستگاه خودروی اطفای حریق و نردبان بلند مرتبه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار تین نیوز از قزوین، موسی خانی تصریح کرد: حریق از قسمت سیستم سرمایشی و گرمایشی واحد شروع شده بود و اتاق خواب دچار حریق جزیی شده بود که بلافاصله توسط ماموران آتش نشانی مهار شد.

این مسئول بیان کرد: به دلیل دودگرفتگی یکی از ساکنان این واحد که مردی حدود 75 ساله بود دچار مشکل تنفسی شده بود که با حضور نیروهای اورژانس اقدامات درمانی هم صورت گرفت و مشکل خاصی مشاهده نشد و اقدامات درمانی در محل صورت گرفت. 

وی گفت: اعزام خودروهای اطفای حریق از ایستگاه‌های شماره 2 و 7 آتش نشانی در قزوین صورت گرفت و به دلیل اطفای به موقع حریق که زیاد هم نبود به استفاده از نردبان بلند مرتبه نیازی پیدا نشد.

موسی خانی در ادامه به بیان اینکه تامین امکانات اطفای حریق و پله اضطراری در برجها و ساختمانهای بلند مرتبه برای کاهش خسارات ناشی از حوادث الزامی است، عنوان کرد:

 احتمال وقوع آتش سوزی در هر مکان و هر زمانی همواره وجود دارد اما با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارها می توانیم این احتمال را کاهش دهیم.

وی بیان کرد: در دوران کنونی که احداث برج های بلندمرتبه رایج شده باید ایمن سازی ساختمانهای بلند و تعبیه تجهیزات اطفای حریق حتما در آنها مورد توجه جدی قرار گیرد.

موسی خانی تصریح کرد: ساختمانهای بلند مرتبه همواره در معرض تهدید هستند و اگر یک واحد دچار حریق شود برای دیگرواحدها نیز خطرساز است و تنها راه کنترل حوادث، تامین امکانات اطفای حریق در این واحدهاست.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شهرداری قزوین سازمان آتش نشانی قزوین اطفای حریق بلند مرتبه موسی خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند

امام جمعه شهرستان خوی گفت: در گره‌گشایی مردم و کاهش مشکلات جامعه پیشتاز باشید و در تصمیماتتان الگویتان امام علی(ع) باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در گرامیداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا خطاب به اعضای شوراها اظهار کرد: منتخبان مردم در مدیریت شهری و روستاها باید امانت‌دار مردم و بیت‌المال باشند.

وی افزود: مسئولیت خطیری که بر عهده دارید، در راستای حل مشکلات مردم و جامعه به‌کارگیری کنید.

امام جمعه شهرستان خوی گفت: اعضا شوراهای شهر باید به فکر شهروندان بوده باشند و از هرگونه فعالیت در راستای مطامع شخصی بپرهیزند.

قاسم‌خانی خطاب به شوراها ادامه داد: در گره‌گشایی از مردم و کاهش مشکلات جامعه پیشتاز باشید و در تصمیماتتان الگویتان امام علی (ع) باشد.

کد خبر 748412

دیگر خبرها

  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • جوی پایدار برای آسمان استان قزوین
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد