Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، محمود شالویی سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی عصر جمعه ۲۳ مهر از چند نمایشگاه در گالری‌های تهران دیدن کردند.

محمود شالویی سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی از نمایشگاه «هم خانه»، آثار هنرمندان افغانستان در گالری‌های استاد ممیز و زمستان و نمایشگاه نقاشی آبرنگ دنیا عبداللهی با عنوان «سپیدار» در گالری میرمیران خانه هنرمندان دیدن کردند و پرفورمنس «هفتاد و شش دو صفر» به کارگردانی و اجرای بهمن عباسپور را در گالری پاییز تماشا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت امور هنری همچنین از سالن‌های سمندریان و ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر بازدید کرد.

محمود شالویی و هادی مظفری در ادامه از بنیاد ایرج کریم خان زند که هفته گذشته افتتاح شده است و نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی در این بنیاد دیدن کردند.

سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل هنرهای تجسمی در ادامه برنامه بازدید از نمایشگاه‌ها به همراه نیکنام حسینی پور مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت از نمایشگاه «افسانه‌های ایرانی در تصویرگری‌های قباد شیوا» (آثار قباد شیوا) در گالری ثالث دیدن و با این هنرمند گفتگو کردند.

بازدید از خانه فرهنگ و هنر گویا آخرین بازدید سرپرست معاونت امور هنری، مدیرکل هنرهای تجسمی و نیکنام حسینی پور مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در روز جمعه ۲۳ مهر بود.

کد خبر 5328504

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود شالویی هادی مظفری هنرهای تجسمی قباد شیوا نیکنام حسینی پور موسسه هنرمندان پیشکسوت بهمن عباس پور سریال ایرانی تئاتر ایران جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان برنامه تلویزیونی حضور هنر ایران در جهان نقاشی فیلم سینمایی اصغر کفشچیان مقدم موسیقی ایرانی شبکه مستند سیما فیلم کوتاه شبکه سه سیما محمد خزاعی دفتر موسیقی وزارت ارشاد سرپرست معاونت امور هنری مدیرکل هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از حضور قطعی ۲۶ هنرمند و معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی این استان در اکسپو تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، محمد ثابت اقلیدی، امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت‌_ با بیان اینکه نمایشگاه اکسپو تهران از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی پایتخت آغاز به کار می‌کند، اظهار کرد: این نمایشگاه بین‌المللی از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت برپاست و فارس تنها استانی در کشور است که با مشارکت بخش خصوصی و در قالب غرفه‌ای ۱۰۲ متری و به صورت کاملاً تخصصی محصولات و تولیدات صنایع دستی و هنرهای سنتی خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

وی افزود: در راستای حمایت از توسعه، ترویج و فروش صنایع دستی استان، تفاهم‌نامه‌ای با یکی از شرکت‌های حوزه اقتصاد صنایع‌دستی کشور در فارس منعقد شده است که در قالب آن زمین نمایشگاهی به وسعت ۱۰۲ متر در اختیار هنرمندان صنایع‌دستی قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس با بیان اینکه غرفه‌سازی، اسکان و ایاب و ذهاب هنرمندان به عهده این شرکت است، ادامه داد: از ۲۶ هنرمندی که در این نمایشگاه حضور دارند، شش هنرمند دارای مدرک درجه یک هنری است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۳۰ رشته تخصصی صنایع‌دستی فارس شامل دست بافته‌های داری، منبت، معرق، خاتم، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، مسگری، گره چینی و حصیربافی در این نمایشگاه معرفی می‌شود.

به گفته ثابت اقلیدی برای معرفی بیشتر داشته‌های فرهنگی و صنایع‌دستی این استان در نمایشگاه اکسپو تهران، کلیپ‌های مستند پنج دقیقه‌ای و کاتالوگ دوزبانه و مترجمین به زبان‌های چینی، فرانسوی، عربی و انگلیسی پیش بینی شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه تجهیز قسمتی از پاویون جمهوری اسلامی هم در اکسپو تهران با المان‌های صنایع دستی استان فارس چون خاتم و منبت است، اضافه کرد: بی‌تردید برگزاری این رویداد بین‌المللی تأثیر به‌سزایی در معرفی و فروش محصولات صنایع دستی فارس و رونق گردشگری استان خواهد داشت.

کد خبر 748428

دیگر خبرها

  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو