Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شمیرانات، همزمان باسالروز آغاز امامت حضرت حجت ابن الحسن(عج) دفتر امام جمعه جدید لواسانات در مرکز شهر لواسان و در محل امامزاده عبدالله افتتاح شد.

حجت الاسلام علی‌اکبر ایمانی، امام جمعه لواسانات در حاشیه این مراسم افتتاح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لواسان اظهار کرد: دسترسی و ملاقات با امام جمعه باید برای همه مردم آسان شود تا بتوانند بدون واسطه مشکلات را بیان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به این که دفتر امام جمعه در گذشته در ابتدای لواسان و خارج از شهر بود و دسترسی به آن مشکل است دفتری در داخل بافت شهری دایر کردیم تا خودمان بین مردم حضور داشته باشیم و پاسخگوی مسائل مردم شریف لواسانات باشیم، البته دفتر قبلی نیز برای جلسات دایر می‌باشد.

ایمانی با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب به ائمه جمعه درباره اینکه امام جمعه علاوه بر انجام وظایفش در مساجد نیز حاضر و در دسترس مردم باشد، گفت: در راستای این فرمایش درب دفتر امام جمعه لواسانات هر روز از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر به روی عموم باز خواهد بود و ۳ روز در هفته نیز برای ملاقات مردمی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه لواسان حجت الاسلام ایمانی دفتر امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۷۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده است
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد