Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین از برگزاری بیش از 2700 جلسه رسیدگی قضایی الکترونیک در دادگستری استان خبرداد و گفت: طی شش ماه اول امسال بالغ بر2741 مورد جلسه دادرسی با متهمین زندانی به‌صورت الکترونیک انجام شده است، همچنین علاوه بر جلسات رسیدگی،  761 دیدار قضات نیز با زندانیان به‌صورت الکترونیک جهت رفع مشکلات آنان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی شعبانی با بیان اینکه راه اندازی سامانه دادرسی الکترونیک و تجهیز زندان‌های استان و بهر‌ه‌مندی از این امکانات شرایط ملاقات زندانی با خانواده‌اش را به‌صورت غیرحضوری نیز فراهم نموده است گفت: 36 مورد ملاقات الکترونیک مددجویان زندان با خانواده‌هایشان را در شش‌ماههٔ ابتدای سال‌جاری شاهد بوده‌ایم، که این امر کاهش هزینه برای خانواده‌های زندانیان و امکان ملاقات سریع را در پی داشته است.

مقام ارشد قضایی استان قزوین اظهار داشت: امروزه فناوری‌های نوین و الکترونیک گسترش چشمگیری داشته و استفاده صحیح از این فناوری‌ها موجب بهبود و تسریع در ارائه خدمات می‌شود که دستگاه قضایی  طی سال‌های اخیر اقدامات قابل توجهی جهت بهره‌گیری از این فناوری‌ها داشته است.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین دادرسی الکترونیک دادگاه الکترونیک علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا حسن پور اظهار کرد: پرونده یک دستگاه خودرو سواری حامل یک هزار و ۸۷۰ قوطی نوشابه انرژی زا به ارزش ۸۳۷ میلیون ریال در شعبه تعزیرات حکومتی قزوین رسیدگی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین افزود: با توجه به مستندات، بررسی‌های انجام شده و تشریفات قانونی، اتهام انتسابی محرز که علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم به پرداخت ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حسن پور خروج ارز از کشور و آسیب به اشتغال جوانان را از پیامدهای زیانبار قاچاق برشمرد و گفت: برای حفظ سلامت عمومی، صیانت از حقوق شهروندان و حمایت از تولید ملی با هرگونه خرید و فروش، حمل و نگهداری کالاهای خارج از ضوابط تعیینی دولت به شدت برخورد می‌شود و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف مراتب را، از سامانه ارتباطی ۱۳۵ یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری گزارش کنند.

کد خبر 6088136

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر «مجید نوری» در سوئد چه گذشت؟
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر مجید نوری در سوئد چه گذشت؟
  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر