Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، سوشا مکانی دروازه بان سابق پرسپولیس با انتشار پیامی به حمایت از تیم الهلال پرداخت که این پیام جنجال زیادی به پا کرد.

بهنام ابوالقاسم پور پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این اقدام مکانی گفت: سوشا کار اشتباهی کرده است و ان شاءالله که دیگر این کار تکرار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حتماً خیلی به او فشار آمده است. سوشا هم یک ایرانی است باید بداند که کشور برایش زحمت کشیده است که شده سوشا مکانی. اینکه او بخواهد با این کلمات بازی کند خودش اذیت می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین پیش بینی کرد این تیم در بازی امشب با الهلال با نتیجه یک بر صفر یا ۲ بر یک به پیروزی می‌رسد.

پرسپولیس و الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ امروز در شهر ریاض به مصاف هم می‌روند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الهلال عربستان سوشا مکانی تیم فوتبال پرسپولیس الهلال عربستان بهنام ابوالقاسم پور تیم فوتبال پرسپولیس سوشا مکانی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد

سایت فوتی رنکینگ سهمیه ایران را در مسابقات باشگاهی ۲۰۲۴-۲۰۲۵ آسیا را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سایت فوتی رنکینگز امروز (جمعه) در آخرین بروز رسانی رده بندی لیگ های فوتبال آسیا سهمیه ایران را در فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۶ را اعلام کرد.

بر اساس اعلام این رسانه موثق در حوزه فوتبال آسیا، عربستان و ژاپن ۳ سهمیه مستقیم در فرمت جدید لیگ قهرمانان یعنی در لیگ نخبگان و یک سهمیه در لیگ پلی آف لیگ نخبگان خواهند داشت.

کره جنوبی، امارات، قطر و چین هم ۲ سهمیه مستقیم در لیگ نخبگان و یک سهمیه پلی آف لیگ نخبگان خواهند داشت.

سهمیه کشورمان بر اساس اعلام این رسانه، ۱+۲ خواهد شد یعنی یک سهمیه مستقیم به لیگ نخبگان راه می یابد و یک سهمیه به پلی آف لیگ نخبگان می رود و یک سهمیه به صورت مستقیم در لیگ درجه دوم لیگ قهرمانان بازی می کند.

پیش از این گفته شد فدراسیون فوتبال ایران تصمیم گرفته، قهرمان لیگ برتر را سهمیه مستقیم لیگ نخبگان قرار دهد و تیم دوم لیگ را به پلی آف لیگ نخبگان بفرستند و قهرمان جام حذفی هم راهی لیگ درجه دوم لیگ قهرمانان می شود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد