Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:33:30 GMT

ششمین مدافع سلامت کردستان به شهادت رسید

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۸۵۰۰

ششمین مدافع سلامت کردستان به شهادت رسید

به گزارش ایرنا، این شهید مدافع سلامت که ۴۲ سال سن داشت از کارشناسان واحد آزمایشگاه بیمارستان توحید سنندج، مرکز اصلی پذیرش بیماران مبتلا به کرونا بود که به علت ابتلا به بیماری کووید ۱۹ به شهدای مدافع سلامت پیوست.

وی دومین شهید مدافع سلامت در استان در سال جاری است و هفته گذشته نیز زنده یاد "شاه محمد محمودی" از پرسنل خدوم و زحمتکش بیمارستان بعثت سنندج به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سال گذشته نیز شهیدان "محمد یاراحمدی" از پرسنل پرتلاش بیمارستان امام خمینی (ره) سقز به عنوان اولین شهید مدافع سلامت کردستان، خرداد ماه "خلیل احمدی" از پرسنل پرتلاش بیمارستان بعثت سنندج به عنوان دومین شهید، تیرماه "محمد خورند" از پرسنل پرتلاش بیمارستان مریوان بعنوان سومین شهید و آذرماه شهید "محمدرضا کریمی نسب" مسوول اتاق عمل بیمارستان تامین اجتماعی سقز، این عرصه در راه خدمت در عرصه بهداشت و درمان برای بهبود وضعیت سلامت جامعه و درمان بیماران کرونایی به درجه رفیع شهادت نائل آمده بودند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، طی پیامی شهادت ششمین مدافع سلامت شهیده « لیلا رحیم نیا»، کارشناس آزمایشگاه بیمارستان توحید را به مردم استان به ویژه مجموعه حوزه سلامت تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت دکتر رضاعی آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون»

خبر ناباورانه شهادت مرحومه لیلا رحیم نیا همکار متعهد، دلسوز، بانویی شایسته و شاغل در آزمایشگاه بیمارستان توحید سنندج که ۱۷ سال عمر با عزتش را در مسیر خدمت به مردم صرف کرد و در راستای حفظ جان و سلامتی همشهریان عزیزمان به بیماری کرونا مبتلا شد، امروز در سن ۴۲ سالگی به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست که موجب تأثر خانواده سلامت استان کردستان به‌ویژه جامعه‌ پر مِهر علوم پزشکی شد.

بی شک فقدان این عزیزان که برای جان انسان‌ها زمان را نمی‌شناختند، از جان و حیات خود مایه گذاشتند و سلامتی مردمان این سرزمین را رقم‌ زدند، جبران‌ناپذیر است اما ایمان دارم دعای خیر همین انسان‌های شریف مسیر رسیدن به معبود را برایشان نورانی ساخته و شهادت را عاقبتی خیر برایشان قرار داده است.

ضمن ابراز همدردی، فقدان تأثر برانگیز این همکار جان نثار و شهادت این مدافع سلامت را با قلبی سرشار از اندوه به خانواده داغدار این خادم سلامت، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و مردم شریف استان تسلیت عرض نموده، برای آن شهیده رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسالت دارم.

در شبانه روز منتهی به ظهر جمعه ۲۳ مهرماه، ۳۲۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان شناسایی و هفت بیمار جان باختند. در حال حاضر ۸۵۹ بیمار کرونایی در بیمارستان های کردستان بستری هستند و کرونا از ابتدای شیوع تاکنون یک هزار و ۷۳۵ نفر را قربانی کرده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی کردستان شهید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی کردستان ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی کردستان شهید مدافع سلامت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به همراه حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه با حضور در منزل شهید پاسدار حسین سرسنگی از شهدای یزدی حمله تروریستی شهر راسک با خانواده آن شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و ایثار خانواده شهید سرسنگی از نقش تربیتی پدران و مادران و خانواده شهدا در پرورش مدافعان غیرتمند کشور تجلیل کرد.

زارع ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است که شهدای گرانقدر امنیت برای ایجاد آرامش در جامعه مجاهدانه با تروریست‌های کوردل می‌جنگند و دلاورانه در میادین نبرد به شهادت می‌رسند.

به گزارش آنا، در جریان حادثه تروریستی راسک در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳، سه تن از دلاورمردان سپاه الغدیر استان یزد به درجه رفیع شهادت رسیدند که پیکر مطهر شهید «امیرمحسن حسن‌نژاد» و شهید «حسین سرسنگی» در گلزار شهدای خلدبرین یزد تشییع و خاکسپاری شد و پیکر مطهر شهید «حسین انتظاریان» نیز با حضور گسترده مردم ولایتمدار اردکان در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر