Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، اکبر سبحانی گفت : به منظور حراست و حفاظت از حقوق عامه و جلوگیری از حوادث رانندگی منجر به صدمات بدنی غیرعمدی این دستور صادر شد.

وی با بیان این که  ورود خودروهای شخصی به سواحل علاوه بر بروز حوادث و سوانح رانندگی موجب تخریب اراضی ملی ساحلی و آلودگی های زیست محیطی می شود تصریح کرد: به این ترتیب می توان از دست اندازی سودجویان به منابع طبیعی نیز جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و بیش از ۴۷ کیلومتر نوار ساحلی دارد. این شهرستان از مراکز مهم گردشگری در شمال کشور و استان گیلان محسوب می شود و در ایام تابستان و نوروز و تعطیلات با ورود شمار زیادی از مسافران به منظور بهره گیری از طبیعت زیبا و تفرجگاه های این شهرستان مواجه است.

تالاب انزلی، بوستان ساحلی بلوار، حافظیه بندرانزلی، پل های تاریخی غازیان و انزلی، موزه نظامی یا کاخ میان پشته، ساختمان تاریخی دادگستری و بنای تاریخی بانک ملی، موج شکن و مناره مسجد قائمیه از جمله دیدنی های انزلی است.

طرح های سالم سازی دریا و قایق سواری نیز از دیگر جاذبه های گردشگری بندرانزلی است.

منطقه آزاد انزلی و تفریحات دریایی و ساحلی و بازارهای متعدد برخی از عوامل جذب گردشگر به این شهرستان زیبای ساحلی است.

پربیننده ترین جزییات روند بازگشایی مدارس در آبان کادر اداری آموزش و پرورش ‌مشمول طرح رتبه‌ بندی شدند کمبود ۵هزار معلم در استان تهران جزییات بازگشایی مدارس از شنبه آینده زمان پرداخت وام دانشجویی اعلام شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بندر انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین گفت: محور انارک به زواره که در دو روز گذشته بر اثر سیلاب مسدود شده بود امروز پس تلاش‌های چندین ساعته بازگشایی شد.

محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: پیرو اطلاع مرکز Eoc جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ساعت ۱۱:۳۰ روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت و اعلام مسدودی پل سنگی در محور انارک نائین به زواره اردستان، بلافاصله ۳ تیم به استعداد یک دستگاه کامیون لجن‌کش و ۲ دستگاه خودرو و ۸ نفر نیروی عملیاتی جهت تخلیه سیلابی که مسیر را مسدود کرده بود اعزام شد.

وی ادامه داد: در این عملیات نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان نائین جهت بازگشایی محور انارک به زواره که بیش از ۲۴ ساعت به طول انجامید تلاش کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین افزود: خوشبختانه محور زواره به انارک ساعت ۱۳ امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با همکاری نیروهای راهداری، هلال احمر و پلیس راه شهرستان نائین بازگشایی شد.

کد خبر 750889

دیگر خبرها

  • عاشق‌ترین دختر پرسپولیسی در روز ممنوع‌الورودی به ورزشگاه! | تصویر
  • ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • لرزه تردد خودروهای سنگین دوباره روی تن پل تاریخی بابل نشست
  • راه‌اندازی آمبولانس دریایی در پهنه سواحل مَکُران ضروری است
  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • ورود دام به ییلاقات شمال دامغان «ممنوع» شد
  • جوی آرام در اکثر نقاط کشور/ ورود سامانه بارشی جدید از فردا