Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسن امینی‌زاده معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس اظهار کرد: نیمه شب گذشته  شهروندی طی تماس با مرکز ۱۲۵ آتش نشانی بندرعباس، از وقوع تصادف و آتش سوزی دو خودرو در جاده میناب مسیر ورود به بندرعباس خبر می دهد.

وی با بیان اینکه حادثه دلخراش حوالی روستای چوچ رخ داده است افزود: خودرو سمند حامل سوخت قاچاق در خلاف مسیر حرکت می کرده که با یکدستگاه خودرو سواری پژو برخورد میکند و بر اثر این برخورد هر دو خودرو طعمه حریق می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امینی زاده ادامه داد: تیم آتش نشان از ایستگاه شماره ۳ جهت عملیات در این سانحه اعزام می شوند.

راننده و دیگر سرنشین خودرو پژو جان خود را از دست می دهند و راننده سمند مجروح شده که به بیمارستان منتقل می شود.

 

به گزارش فارس، خودروهای حامل سوخت قاچاق در محورهای شرقی استان با حرکت در مسیر خلاف جهت اقدام به تردد می‌کنند که بارها سبب بروز تصادفات بسیار سهمگین شده و جان خود و خودروهای مقابل را گرفته‌اند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن امینی زاده معاون عملیات آتش نشانی شهرداری بندرعباس تصادف و آتش سوزی دو خودرو جاده میناب بندرعباس هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)

 فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس گفت: «مراقب باشید به بهانه توقیف خودروها به‌دلیل بی‌حجابی، مراکزی برای اقدام‌های غیرقانونی ایجاد نشود.»   به گزارش عصر ایران؛ سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.

وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • تصاویری جدید از زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس